Перебої зі світлом викликають проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом
Через те, що в Україну повернулися графіки відключення світла після російських атак, можуть виникати проблеми зі зв’язком та доступом до інтернету. Щоб допомогти українцям, ще у березні 2022 року українські оператори Vodafone, "Київстар" та lifecell запустили національний роумінг.
У Міністерстві цифрової трансформації України опублікували відеоінструкцію про те, як перейти на іншого оператора. Ця послуга безкоштовна.
Якщо під час вимкнення світла зник мобільний зв’язок вашого постійного оператора, то можна вручну переключитися на іншого. Для цього потрібно вимкнути автовибір мережі, а потім вибрати відповідну зі списку вручну – Vodafone UA, UA Kyivstar, lifecell, 3Mob.
На Android та iPhone робиться це практично однаково:
- на Android: Налаштування → Мобільна мережа (або Підключення) → Оператор;
- на iOS: Установки → Стільникові дані → Вибір мережі.
Якщо з першого разу підключитися не вдалося, потрібно спробувати знову, але вже вибрати іншого оператора. Також потрібно перевірити, щоб було вимкнено "Режим польоту". Якщо це не допомагає, то потрібно перезавантажити телефон.
Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. Але щойно проблеми зі зв’язком вирішилися, потрібно повернутися до мережі свого оператора. Також власникам гаджетів радять по можливості відключати мобільний Інтернет, використовуючи для зв’язку стаціонарний або Wi-Fi.