Що робити, якщо зник мобільний зв'язок: як абонентам "Київстару", Vodafone та lifecell підключитися до національного роумінгу
Що робити, якщо зник мобільний зв'язок: як абонентам "Київстару", Vodafone та lifecell підключитися до національного роумінгу

Що робити, якщо зник мобільний зв'язок: як абонентам "Київстару", Vodafone та lifecell підключитися до національного роумінгу

Відключення електроенергії в Україні можуть призвести до проблем з мобільним зв'язком – особливо якщо розтягнуться в часі. Однак українці мають можливість перемикатись на мережу інших мобільних операторів у разі, якщо мережа одного з них недоступна. При чому можливість ця доступна для абонентів усіх операторів – Vodafone, "Київстар" та lifecell.

Щоб скористатися функцією, потрібно вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону. Зокрема:

  • Android: налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор.
  • iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.

Після цього – знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL. Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу. Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

При цьому тарифи не змінюватимуться. Однак слід щодня перевіряти, чи не з'явився зв'язок у "рідного" оператора і, якщо з'явився, повертатися до нього.

Водночас, у "Київстарі" порадили українцям увімкнути автовибір мережі після всіх налаштувань. "Це дозволить автоматично перемикатися на мережу, де є зв'язок", – зазначили там.

Зі свого боку, у Vodafone визнали, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. У зв'язку з цим, щоб усі абоненти мали доступ до зв'язку, там радять:

  • відключити автозавантаження в месенджерах та інших додатках – наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфона заборонити програмам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити нижчу якість відео на YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності слід використовувати Wi-Fi.

"До того ж абонентам важливо щодня намагатися повернутись (підключитися) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі", – зазначили там.

Як повідомляв OBOZ.UA, українці можуть отримувати інтернет навіть за відключення електрики. Для цього слід підключитися до інтернет-провайдерів, які використовують технологію xPON.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader