Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає
Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає

Обговорювати український шоубізнес знову на часі.

На каналі «Дім» стартував новий проєкт «Муз_тренд» із ведучим Славою Дьоміним, який сам канал визначає як «музично-пізнавальний». Це серія студійних інтерв’ю з діячами українського шоубізнесу, що час від часу переривається музичними паузами. Співають або самі герої, або їхні протеже — якщо в кріслі гостя сидить музичний продюсер. Проєкт виходить раз на тиждень і станом на другу половину квітня доступні два епізоди.

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 1

  Музична пауза

Напередодні прем’єри «Муз_тренду» «Суспільне Культура» показало документальний фільм «Русифікація в стилі поп», що мав неабиякий резонанс. Фільм розповідав, як Росія роками нищила український шоубізнес. І хоча «Муз_тренд» — це зовсім інша історія, певною мірою він сприймається як продовження теми. Адже Слава Дьомін серед іншого теж обговорює з гостями складний шлях українського шоубізу. Щоправда, на відміну від ведучого «Русифікації» Альберта Цукренка, Слава не дає оцінок подіям і вчинкам героїв. Звісно, це не означає, що він мовчки ковтає геть усе, що йому пропонують гості «в образі». Але уточнює обережно та не «дотискає» героя. Будемо вважати це фірмовим стилем ведучого, за який йому, до речі, нещодавно «прилетіло» від Еми Антонюк.

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 2

  Слава Дьомін

Наприклад, герой першого випуску, співак El Кравчук розповів, що у 2005 році поїхав із країни майже на 10 років через те, що співав українською, а «українські пісні були не на часі». У 2005 році Слава Дьомін розпочав свою кар’єру на «Русскому радіо» в Києві, тому повинен добре пам’ятати, що відбувалося в культурному просторі країни. Це був рік інавгурації Віктора Ющенка, тобто остаточної перемоги Помаранчевої революції, в Києві відбулося «Євробачення», де від нас заспівав (з українським приспівом, до речі) гурт «Ґринджоли», Святослав Вакарчук випустив альбом Gloria з уже легендарною піснею «Без бою», тому про утиски україномовних співаків, принаймні в цьому році, точно не йшлося. Але Слава з’ясовувати нічого не став. Лише нагадав, що російські пісні у співака все ж таки були — і дуже популярні.

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 3

 EL Кравчук

За понад 40 хвилин інтерв’ю El Кравчук ще декілька разів говорив доволі дискусійні слова. Наприклад, що він (володар титулу «Артист року»-1997, нагадаю) сприймає зірок 1990-х «як нафталін». Або що в українському шоубізнесі зараз немає суперзірок, бо суперзіркою є «Україна, Зеленський і Сирський». Найбільш різонуло вухо пояснення гостя щодо українського перекладу старого російськомовного хіта «Голлівуд» (2007 рік). Замість фрази «Голлівуд не для нас», що була в оригіналі, Кравчук тепер співає «Голлівуд зараз наш».

— Голлівуд зараз наш, бо ми живемо в бойовику! — вигукнув у захопленні співак.

М’яко кажучи, не зовсім коректне порівняння Слава теж пропустив повз вуха. Єдиний раз, коли ведучий вступив у суперечку, була тема «Євробачення».

— Взагалі вважаю, що Україна цього року може не їхати на «Євробачення» як конкурсант і не витрачати ці кошти на конкурс. І не витрачати на Нацвідбір, і на саму поїздку. А можливо, купимо десять безпілотників? Ось так думає вся країна! — висловився El Кравчук.

— Я буду сперечатися хоч до посиніння, що нам потрібно їхати на «Євробачення». Завдяки виступу наших дівчат Європа, яка вже забула, — особливо прості жителі — що є Україна, знов згадає, що в нас триває війна. Щодо того, хто за це буде платити — я не впевнений, що держава буде за це платити. І будуть певні партнери та спонсори, які вже готові покрити більшу частину їхньої поїздки, — заперечив Дьомін.

Про «нагадати Європі, яка вже забула» та про «спонсорів, які вже готові» прозвучало як «домашня заготовка» від суспільного каналу для заспокоєння мас, хоча запеклі баталії в соцмережах стосовно доцільності нашої поїздки на Євробачення вже давно припинилися. Але програму знімали в лютому, і на той час це було актуально.

А от спілкування з менеджерами El Кравчука, що його зненацька організував Слава Дьомін, виглядало як експромт. Він раптово вийшов із кадру та пішов в інший бік студії, де, як виявилося, сиділи два представники артиста. Вони сказали, що співак «трохи розслабився» та говорить «трохи не ті тези, які збирався».

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 4

  Менеджери EL Кравчука

Людям узагалі дуже цікаво побачити закулісся. Ти зараз, Слава, дуже класний крок зробив. А я доношу ті тези, які відчуваю в цій момент, — відповів відразу всім співак. На цьому перший випуск «Муз_тренду» закінчився.

У наступній серії героєм став співак, автор пісень і музичний продюсер Євген Тріплов. Його пісні знає багато хто, але не всі знають ім’я автора. Наприклад, «Зая» (2017 рік, на сьогодні — 55 мільйонів переглядів в YouTube), яку виконував сам Тріплов разом зі співачкою Анастасією Лисициною. Або «Гуси» (2021 рік, 43 мільйони переглядів), що заспівав Wellboy. А зараз набирає обертів співак-загадка Харфанг (він ховає обличчя за маскою і нічого про себе не розповідає), чиї дебютні пісні «Усе» (2024 рік, 865 тисяч переглядів за місяць) та «Око за око» (2024 рік, понад мільйон переглядів за два тижні) теж написав Тріплов.

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 5

  Харфанг і Євген Тріплов

Спочатку Дьомін і Тріплов обговорювали цілком серйозні речі. Наприклад, розлуку через війну з сім’єю, у якій нещодавно народилася перша дитина. Або проблему відсутності національного цифрового агрегатора.

— Ви з партнером співпрацюєте з компанією Believe Music. Вони мають ліцензію на розповсюдження пісень у Росії, контенту і багато чого іншого. І вам це закидають, — звернувся до Тріплова Слава Дьомін.

— Це велика проблема. Нам потрібний якійсь національний агрегатор, що дозволив би вивантажувати треки в Spotify чи Apple. Напряму ніхто в тебе їх не візьме. У світі є декілька агрегаторів, і ти не знаєш, хто там із ким працює. Believe — це французька компанія, жодної копійки податків в Росію не йде, — виправдався Тріплов, але все ж додав, що зараз намагається укласти контракт з іншою компанією.

Але потім у студії з’явився Харфанг і перетворив розмову на цирк. Адже співак із ведучим розмовляти відмовився, а спілкувався з ним за допомогою… папірусу.

 Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 6

 Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 7

Тріплов теж увімкнув дурня та розповів, що до нього просто звернувся якийсь невідомий «чувак» і попросив написати «найкрутішу пісню». Що він і зробив, бо «якщо треба класно, то це до мене».

Ти навіть не поцікавився, що за образ у людини, який стиль музики тощо? — не витримав Дьомін. Але вірний своєму стилю, дотискати питання не став. Як і тему ймовірного плагіату в проєкті Тріплова «Мультитрек». Музичне реаліті-шоу з ведучими Володимиром Дантесом і блогеркою Дашею Кубік вийшло торік у грудні на YouTube. За форматом воно підозріло нагадує талант-шоу Ігоря Кондратюка «Шанс». Слава Дьомін навіть знову вдався до експромту та зателефонував до Кондратюка, щоб дізнатися його думку.

— Він схожий на «Шанс», тут до бабки не ходи, — відповів той.

Проєкт «Муз_тренд» запрошує гостей у теплу ванну, але нудьгувати не дає - Фото 8

  Шанс і Мільтитрек

Якщо і в третьому епізоді ведучий витне щось несподіване, будемо вважати «експромти» постійними рубриками проєкту. Наряду з бліцопитуваннями, з яких ведучий починає кожний епізод, та інтерактивною грою в середині шоу, де Дьомін пропонує гостям вгадати пісні за уривком мелодії чи тексту.

Загалом здається, що проєкт повинен знайти свого глядача, бо, попри «теплу ванну» для гостей, нудьгувати не дає.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Шоу-бізнес
Джерело матеріала
loader
loader