![Представники пацієнтів поліпшать доступ до медичних послуг: у Львові запровадили нову ініціативу](https://thumbor.my.ua/gw4nR9Qwcnre8VbkxQ8GR07A3zI=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fbcf40c333ad861c935381d538de4be09.jpg)
Представники пацієнтів поліпшать доступ до медичних послуг: у Львові запровадили нову ініціативу
У Першому медоб’єднанні Львова стартував інноваційний проєкт, спрямований на поліпшення доступу пацієнтів до медичних послуг та підвищення їхнього рівня обізнаності — Представник пацієнта.
Хто такі представники пацієнтів
Представники пацієнтів — це волонтери, які пройшли тренінговий курс НСЗУ та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг.
Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання за Програмою медичних гарантій, а також допомагатимуть у випадку порушення прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів тощо.
— Адміністрація лікарні зацікавлена у тому, щоб пацієнти мали доступ до інформації про послуги, які надає наш заклад за Програмою медичних гарантій, — зазначив директор Лікарні Святого Пантелеймона Юліан Голик.
За його словами, цей проєкт дозволить отримати об’єктивну оцінку роботи медзакладу та за необхідності покращити її.
Будь-який пацієнт може скористатися допомогою представників пацієнтів, які працюватимуть у будні з 9:00 до 15:00.
Джерело і фото: Перше медоб’єднання Львова
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)