Про це медоб’єднання повідомило у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«Для того, щоб все це працювало, достатньо лише двох гаджетів. Це – телефон та планшет. Ми забезпечили всі лікарні Першого ТМО усім необхідним з розрахунку на кількість відділень та чергових медичних бригад. І передали 63 телефони та 12 планшетів», - зазначив виконавчий директор IT Cluster Степан Веселовський.
Перше медоб’єднання Львова спільно зі Lviv ІТ Cluster впроваджує автоматизовану систему сповіщень лікарів та медперсоналу knopka. Її мета – оптимізувати, а саме: спростити та пришвидшити роботу медиків, які надають невідкладну допомогу пацієнтам.
knopka — інноваційна система виклику та інформування лікарів про пацієнтів та їхній стан. За допомогою спеціального мобільного додатку черговий лікар або медична сестра відділення невідкладної допомоги може миттєво викликати спеціалістів різних відділень. А ще – повідомити лікарям про екстрений консиліум у випадках, коли пацієнт поступає в критичному стані.
Керівник проєкту Іван Осадчий зазначає, що систему розроблено з урахуванням як стандартів надання ургентної допомоги пацієнтам, так і зручності самих медиків.
«За протоколом медичну допомогу пацієнту в критичному стані мають почати надавати впродовж п’яти хвилин. Відтак, щоби полегшити роботу медичного персоналу, ми і створили цю унікальну систему. Її механізм дуже простий: пацієнт поступає на «червону зону», черговий медик натискає кнопку на планшеті, а на телефон лікарів різних відділень надходить сповіщення, що протягом п’яти хвилин вони мають бути поруч з пацієнтом. Це сприяє покращенню якості надання швидкої допомоги пацієнтам», - пояснює Осадчий.
У Львові система впроваджується уперше.
Як повідомляв Укрінформ, у дитячій лікарні Святого Миколая у Львові розпочала діяти програма з порятунку дітей із рідкісним захворюванням печінки – синдромом Алажиля.
Фото: Перше медичне об'єднання Львова