Після "літакопаду" російські пілоти "дискутують" щодо рішень військового керівництва
Після "літакопаду" російські пілоти "дискутують" щодо рішень військового керівництва

Після "літакопаду" російські пілоти "дискутують" щодо рішень військового керівництва

Після значних втрат літаків серед російських пілотів уже почались певні "дискусії" щодо рішень військового керівництва.

Про це заявив командувач Повітряних Сил ЗЗСУ генерал-лейтенант Микола Олещук. "Чи не щодня розрахунки зенітних ракетних військ Повітряних Сил полюють на російські винищувачі. Буквально вчора було бойове застосування по ворожих літаках на відстані понад 150 км. Працюємо і сьогодні! Перевіряємо результат бойової роботи!" - заявив він.

За словами командувача, ворог продовжує атакувати наші позиції керованими авіабомбами, але підлітати надто близько уже не наважується.

Олещук наголосив, що після значних втрат – літаків дальнього радіолокаційного виявлення А-50 та винищувачів Су-34/Су-35, окупанти суттєво знизили кількість авіаударів КАБами. А літаків ДРЛВ досі немає в Азовському морі та на інших напрямках, що зменшує спроможності ворога у веденні радіолокаційної розвідки.

"За нашими даними, серед російських пілотів уже почались певні "дискусії" щодо рішень військового керівництва – посилати їх в один кінець. Такі розмови, а можливо і саботаж, під час виконання завдань окупантами, лише зростатимуть, коли Повітряні Сили отримають від західних партнерів більше інструментів для захисту нашого неба від повітряних атак ворога.

Збиття російських літаків в Україні

Як повідомляв УНІАН, експерт з авіації Валерій Романенко заявив, що збиття Силами оборони великої кількості літаків стало для Росією проблемою, але в них ситуація не критична.

За його словами, зокрема, не тільки літаків у ворога достатньо, але це стосується і пілотів.

Він зазначив, що на початку війни за штурвалами сиділи підполковники, майори і практично нижче капітана нікого не було. При цьому додав, що тепер в "некрологах вічного польоту" вже є лейтенантські звання. Романенко зазначив, що росіяни запрошували і пенсіонерів у "вагнерівські" групи. "Були такі спеціальні ескадрильї при діючих полках, де воювали власне "вагнерівці". Відомі випадки збиття Су-25, Су-24 з відставними пілотами", - додав він.

Романенко також зазначив, що загалом в Росії після збиття великої кількості літаків за останній місяць ситуація з пілотами важка, але не критична. "В них є ще два полки на Далекому Сході – вони представлені окремими ескадрильями. З віддалених полків вони можуть міняти льотний склад", - сказав Романенко.

Джерело матеріала
loader
loader