/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F30f29e65de9f8f87a02d354b0bf8817b.jpg)
R5 E-Tech — новий електромобіль Renault з плетеним кошиком для багетів за €25 000. Це ремейк класичної моделі
Електричний міський автомобіль R5 E-Tech від Renault у боротьбі за масовий європейський ринок із китайськими конкурентами робить ставку на ціну та технологічні пропозиції, як-от цифровий голосовий асистент.
Renault 5 E-Tech вартістю близько 25 000 євро — перший побудований на новій електромобільній платформі, що має на меті скоротити витрати та привабити «економних» споживачів. Нова версія класичного купе 1970-х років здатна проїхати на одному заряді 400 км.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2e7d8c0c0e476db7335cafd4a1636d49.jpg)
Постачання R5 розпочнеться у вересні, передає Bloomberg. Він конкуруватиме з електричним Citroën ë-C3 вартістю 23 300 євро, що виробляється компанією-конкурентом Stellantis NV. Цей автомобіль є ключовим кроком у поточному реформуванні Renault під керівництвом генерального директора Луки де Мео, в рамках якого компанія скорочує зв’язки з партнером Nissan Motor Co. і припиняє виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Окрім ціни та програмного забезпечення, компанія додала до R5 E-Tech ще й родзинки: як-от плетений кошик для багета, а збірка та виробництво акумуляторів відбувається у Франції.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F50b1927843eaffc67e0602a76bf322c4.jpg)
Нова платформа вже допомогла скоротити час розробки моделі на чверть. Де Мео також веде переговори з потенційними партнерами, такими як Volkswagen AG, щодо співпраці у розробці основ для подальшого скорочення витрат, оскільки галузь прагне утримати свої позиції проти таких компаній, як BYD та цінової війни, розпочатої Tesla.
Для R5, батареї якого будуть вироблятися у Франції з середини наступного року, 85% автомобіля буде виконано з переробленої сировини перероблятися, а його батареї можна буде відремонтувати. Його також оснастили двонаправленим зарядним пристроєм для подачі електроенергії назад в мережу. Такі заходи можуть допомогти знизити вартість експлуатації транспортного засобу, оскільки електромобілі поки що не виправдовують очікувань, щодо низької ціни експлуатації.
