![Ні алкоголю, так – соцмережам: вчені проаналізували нові тренди європейської молоді](https://thumbor.my.ua/BZq2wgqlHDo0Ix6DvovzyIzOGf0=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F3cb0da7e8d863ca6a215e71a0140d503.jpg)
Ні алкоголю, так – соцмережам: вчені проаналізували нові тренди європейської молоді
В Європі спостерігається значне зниження споживання алкоголю серед молоді, яка відтепер віддає перевагу подорожам та соціальним мережам.
Зниження споживання алкоголю
Згідно з даними, опублікованими у статті , споживання алкоголю серед молоді віком від 15 років і старше впало з 12 л у 2000 році до 9,5 л у 2020 році.
Найбільше п’ють у Латвії, Чехії, Литві та Австрії. Наприклад, у Чехії, де існує пивна культура, молоді люди замовляють алкоголь переважно на вихідних.
Водночас у країнах, де традиційно багато пабів і барів – Італії, Іспанії, Ірландії та Фінляндії – протягом останнього десятиліття спостерігали значне зниження споживання алкоголю.
За словами фінського журналіста , минулого року 37% респондентів, які взяли участь в опитуванні, заявило, що зменшило кількість алкоголю, а 10% відмовилось від нього взагалі.
Лідери трендів
У більшості країн Європи молодь прагне витрачати гроші на подорожі та враження, а не на вечірки з алкогольними напоями. Цікаво, що соціальні мережі при цьому стають не лише способом розваги і відпочинку, а й новою формою залежності.
Крім того, спостерігається зростання популярності альтернативних видів тютюнових виробів, як-от вейпи.
Джерело:
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)