Для "цар-потяга" окупанти використали 2100 залізничних вагонів українського виробництва, які поцупили в депо на окупованих територіях.
Впродовж 9 місяців російські окупанти на Донбасі будували незвичну оборонну лінію з використанням залізничних вагонів. Вона тягнеться у 30 км від залізничного вокзалу в Оленівці до Волновахи. Цю конструкцію вже охрестили "цар-потягом". З чого вона складається, і чи стане на заваді просуванню ЗСУ, пише "Телеграф".
Для "цар-потяга" окупанти використали 2100 залізничних вагонів українського виробництва, які поцупили в депо на окупованих територіях. Супутникові знімки свідчать, що конструкція складається з різнотипних вагонів, які раніше використовувались для перевезення вугілля та металу.
Важливо Росія зазнала найбільших втрат: у ЗСУ похизувалися новим рекордом на одному з напрямківВидання з посиланням фахівців і військових пише, що зрушити з місця "цар-потяг" технічно неможливо, але між тим водночас він не монолітний, а поділений на 7 секцій. Найдовша з них сягає 8,5 км, найкоротша – 1 км.
"На супутникових знімках видно, що потяг складається з різнотипних вагонів. Найбільше там звичайних напіввагонів. Також є криті вагони, платформи, рефрижератори, трохи цистерн. Всі ці вагони — українські, на них точно можна побачити позначку УЗ", — каже військовий і залізничник Ігор.
Конструкція скріплена гальмівними башмаками, але в ній є й місця для проїзду техніки.
Загальна маса "цар-потягу" може складати понад 50 тисяч тонн. В майбутньому, ця оборонна споруда може стати серйозною перешкодою для українських військ.
Нагадаємо, що в окупованому Маріуполі на Донеччині у ЗС РФ не задався ранок 13 лютого. У місце розташування окупантів стався приліт.
Раніше повідомлялося, що на Запорізькому напрямку окупанти пішли на штурм і цілим підрозділом здалися в полон ЗСУ.