Керівництво Лувру ухвалило рішення підвищити ціни на вхідні квитки на 5 євро. Тепер замість 17 євро доведеться заплатити 22 євро.
Лувр підвищує вартість входу на 5 євро
В адміністрації музею заявили, що підвищення цін необхідне для покриття енергетичних витрат, які постійно зростають. За останні 3 роки рахунки за послуги виросли на 88%, а музей ще й планує продовжити години роботи, щоб прийняти більше туристів.
У Луврі ціни не підвищували 7 років, але у 2024 році їх підняли майже на 30%. Керівництво музею виправдовує значне зростання збільшенням поточних витрат, зокрема на електроенергію і подовження годин роботи музею напередодні Олімпійських ігор у Парижі з 26 липня до 11 серпня,
— йдеться у повідомленні.
Так, квитки в Лувр стали дорожчими на 5 євро – тепер вхід обійдеться у 22 євро.
Водночас думки туристів щодо підвищення ціни входу до Лувру розділились. Одні кажуть, що готові платити й більше за можливість побачити найвідоміші твори мистецтва, інші переконані, що ціна є завищеною, як для музею.
Музей можна відвідати безплатно, але не всім
Можливість безкоштовного відвідування музею збережеться. Відвідати Лувр можна в першу п'ятницю кожного місяця, окрім липня і серпня. Втім, квиток слід бронювати заздалегідь.
"Мона Ліза" у Луврі / Фото Unsplash
За даними керівництва музею, у 2023 році 40% усіх іноземних відвідувачів і 60% французів змогли відвідати Лувр безплатно. Це особи до 25 років, малозабезпечені, безробітні, люди з інвалідністю, вчителі та журналісти.
Париж втричі збільшить туристичний збір
У наступному році кілька відомих напрямків Європи оголосили про введення плати за в'їзд або збільшення туристичного збору. Такі заходи мають допомогти боротися з овертуризмом і відродити туристичну галузь після пандемії.
Одним із таких міст є Париж. З січня 2024 року, гості столиці Франції будуть сплачувати підвищений туристичний податок на проживання в хостелах та готелях. Він зросте майже втричі. Гості Парижа, які зупиняються в найкращих готелях, будуть доплачувати по 11 євро за ніч.
Зауважимо, ціни у французькій столиці (і не лише там), зростають на все. Через майбутні Олімпійські ігри більшість туристичних об'єктів переглядають вартість своїх послуг.