Як передає Укрінформ, про це повідомляє New Atlas.
Компанія планує, що комерційна версія Butterfly перевозитиме одного пілота та чотирьох пасажирів.
Крім цього, електричне аеротаксі буде здатне розвивати максимальну швидкість 322 км за годину й матиме запас ходу від батареї до 161 км.
Зазначається, що однією з головних особливостей, що відрізняє Butterfly від інших eVTOL, є великий розмір роторів, кожен з яких має ширину понад шість метрів. Вони мають виробляти більшу тягу на кіловат потужності, ніж інші конструкції з меншими роторами.
Льотні випробування мають розпочатися на початку наступного року на випробувальному полігоні компанії в каліфорнійському місті Вікторвіль.
«Збірка нашого першого повного прототипу транспортного засобу знаменує собою кульмінацію років досвіду в галузі, ретельного планування розробки, інноваційного проєктування та наполегливої роботи всієї команди Overair», — сказав генеральний директор Бен Тігнер.
Материнська компанія Overair, Karem Aircraft, брала участь у ряді проєктів американських військових, пов’язаних з вертикальним підйомом, з моменту свого заснування в 2004 році.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Archer Aviation успішно здійснила перший політ прототипу повітряного таксі з вертикальним зльотом і посадкою (eVTOL) - Midnight.
Фото: newatlas.com