/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ffad8ebcf211f1fadbb53ecf6f4253454.jpg)
Успіх ЗСУ в Чорному морі допомагає працювати новому зерновому коридору, - NYT
Завдяки успішним атакам на російські військові кораблі в Чорному морі Україні все частіше вдається встановити там певний контроль, незважаючи на зворотні зусилля з боку РФ.
Як говориться в статті The New York Times, на думку аналітиків, здатність кораблів ходити, незважаючи на погрози Кремля, може бути наслідком нової здатності Києва вражати російські військові кораблі і потенційно стримувати їх від наближення до українських вод.
Ще одним можливим стримуючим фактором у матеріалі NYT назвали те, що судна опиняються на західному узбережжі Чорного моря біля країн-членів НАТО, які допомагають відстежувати активність росіян у морі за допомогою повітряного патрулювання. На думку журналістів, агресивні дії РФ там викликали б засудження.
Як зазначила аналітик американського центру морської стратегії Тея Данлеві, останні удари ЗСУ по російських кораблях показали, що "Україна починає займати все більш наступальну позицію в Чорному морі" і існує "зв'язок між успіхом коридору" і цією військовою кампанією. На підтвердження цього вона згадала про атаку на десантний корабель "Оленегорський гірник" в Новоросійську і те, наскільки далеко була ця ціль.
"Це важливий фактор стримування, оскільки він тримає російські судна на відстані", - пояснила вона.
Журналісти нагадали, що за останні тижні новим зерновим коридором пройшли сім вантажних українських кораблів.
Зерновий коридор в Чорному морі
Першим прорвав зернову блокаду Росії в Чорному морі ізраїльський корабель Ams1. А 24 вересня з українського порту вийшов другий за рахунком балкер з українським зерном. Тоді вирушив у плавання корабель Aroyat. Кінцевий пункт зупинки - Єгипет. Туди корабель прямує під прапором Палау, перевозячи на борту 17 600 тонн української пшениці.

