У німецькому таблоїді Bild низку редакційних робіт замінять штучним інтелектом
У німецькому таблоїді Bild низку редакційних робіт замінять штучним інтелектом

У німецькому таблоїді Bild низку редакційних робіт замінять штучним інтелектом

Медіахолдинг, що володіє газетою, також планує скоротити його регіональні видання з 18 до 12.

У німецькому таблоїді Bild, одній з найбільших газет у Німеччині, планують звільнити людей із низки посад, замінивши їх штучним інтелектом. Також газета збирається скоротити кількість своїх регіональних видань — з 18 до 12. Про це повідомило видання The Guardian, посилаючись на лист видавця Bild.

Газета, «на жаль, розлучиться з колегами, які мають завдання, котрі в цифровому світі виконуються штучним інтелектом та/або з допомогою автоматизованих процесів», — йдеться в електронному листі до співробітників від видавця, медіахолдингу Axel Springer SE.

Відповідно до листа, з яким ознайомилася конкуруюча газета Frankfurter Allgemeine, у ньому сказано, що ролі деяких «редакторів, персоналу друкованого виробництва, заступників редакторів, коректорів і фоторедакторів більше не будуть такими, якими є сьогодні».

При цьому оцінки щодо кількості робочих місць у Bild, які можуть бути скорочені, через застосування ШІ, вказано не було.

Зазначимо, медіахолдинг Axel Springer у лютому анонсував скорочення 200 із 4 тисяч існуючих робочих місць, якими володіє, у зв’язку з оптимізацією бізнес-процесів та переорієнтацією на цифрові продукти. Серед найбільших видань холдингу — Business Insider, Politico, Die Welt та Bild.

У межах окремої програми скорочення витрат на 100 мільйонів євро медіахолдинг вирішив закрити третину регіональних редакцій згадуваних видань. Зокрема, кількість редакцій Bild планують зменшити з 18 до 12.

Після оприлюднення листа до працівників Bild, низка медіа повідомила, що саме у цьому виданні планують скоротити кілька сотень працівників, чию роботу у подальшому виконуватиме штучний інтелект.

Відтак Асоціація журналістів Німеччини заявила, що скорочення робочих місць у Bild стане не лише антисоціальним кроком щодо співробітників, але й «надзвичайно безглуздим з економічної точки зору».

Нагадаємо, у Великій Британії найбільша мультимедійна компанія Reach тестує новинний агрегатор, що працює із застосуванням технології штучного інтелекту. 

Фото: Getty Images

Теги за темою
Німеччина
Джерело матеріала
loader
loader