"Укрзалізниця" (УЗ) планує вже найближчим часом запустити стандартний поїзд за маршрутом Київ – Варшава замість вузьких вагонів. Це дозволить у 2-3 рази збільшити кількість місць для пасажирів. Тестовий склад вирушив у рейс 31 травня.
Повноцінний поїзд збільшить кількість квитків на цей маршрут. Наразі попит у 10 разів перевищує пропозицію, повідомила УЗ.
Щоб стандартний склад вийшов на маршрут, "Укрзалізниці" треба отримати схвалення від польської сторони. Саме для цього було запущено тестовий рейс.
"Київ – Варшава зараз найдефіцитніший напрямок: кількість запитів від пасажирів у 10 разів перевищує пропозицію місць... Польські залізничники пропускають цим маршрутом лише спеціальні вагони вужчого габариту RIC, що мають тримісні купе", – зазначили в УЗ.
Зазначимо, що стандартний для України габарит вагона – 1ВМ. Саме про використання запуску ведуться переговори між "Укрзалізницею" та польським регулятором UTK (Urząd Transportu Kolejowego).
"Було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть безперешкодно долати відстань від Києва до Варшави та назад. Сподіваюся, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями", – зазначив голова правління "Укрзалізниці" Євген Лященко.
Квитки на поїзд із Києва до Варшави продаються з обмеженнями
Купити їх можна лише у мобільному додатку "Укрзалізниці". Є й інші обмеження :
- купівля квитків доступна за 20 днів до дати рейсу;
- квитки надходять у продаж щоранку о 8:00;
- повернені пасажирами квитки також з'являються у системі о 8:00;
- всі квитки строго іменні;
- з одного облікового запису можна оформити не більше 4 квитків.
Крім того, "Укрзалізниця" ретельно відстежує усі підозрілі бронювання. У разі нестандартної активності облікового запису купівля квитків на поїзд Київ – Варшава блокується.
Які ще поїзди ходять за кордон
Після повномасштабного вторгнення Росії в Україні зупинилося авіаційне сполучення. На цьому тлі значно розширилася мережа міжнародних залізничних маршрутів. Зокрема:
- з Польщею додано пряме сполучення між Києвом та Хелмом (2 щоденні рейси, стикуються з польськими рейсами на Варшаву);
- з'явилися нічні рейси між Києвом та Перемишлем (2 "спальні" рейси на додаток до 2 рейсів Інтерсіті+);
- крім столиці пряме повідомлення отримали Харків (маршрут Харків – Хелм), Запоріжжя та Дніпро (Запоріжжя – Перемишль), Одеса (Одеса – Перемишль) на додаток до Вінниці, Хмельницького, Тернополя, Львова.
Також Залізнична компанія з Чехії RegioJet запровадила єдиний квиток за новими напрямками в Україну. Так, запроваджуються рейси з Праги до Дніпра, Харкова, Запоріжжя та Полтави.
Як раніше повідомляв OBOZREVATEL, в Україні також відновлює курсування поїзд Інтерсіті+ 732/731 Київ – Дніпро – Запоріжжя. Цим маршрутом поїзд не ходив з початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі Obozrevatel та Viber. Не ведіться на фейки!