«Укрзалізниця» почала застосовувати ChatGPT для аналізу відгуків пасажирів, повідомила пресслужба підприємства.
«Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну — тепер цю роботу виконує ChatGPT», — йдеться у повідомленні.
Штучний інтелект має розподіляти звернення пасажирів за 21 тематичними напрямками: від «якості обслуговування» до «запізнень». Наразі ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Після цього звернення завантажують у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати за днями, тижнями та місяцями динаміку скарг для визначених поїздів та маршрутів.
В «Укрзалізниці» сподіваються, що ChatGPT дозволить швидше аналізувати зворотний зв'язок та визначить проблемні ділянки.
Написати відгук «Укрзалізниці» можна через застосунок, а також через чатбот у Viber, Telegram, Facebook Messenger чи Apple Messages, електронну пошту чи QR-коди, розміщені на вокзалах та в поїздах.
Нагадаємо, у березні «Укрзалізниця» оновила свій застосунок для смартфонів.
Фото: Укрзалізниця / Facebook