Дослідницький центр П'ю з’ясував, як змінилися уподобаннях підлітків при користуванні соціальними мережами за 7 років, що минули з останнього дослідження. Про це повідомляє MediaPost.
Відповідно до результатів опитування, частка користувачів Facebook у віці від 13 до 17 років різко впала з 71% у 2015 році до 32% сьогодні. Також знизилася кількість користувачів-підлітків у Twitter та Tumblr з 33% до 23% та з 14% до 5% відповідно.
Instagram і Snapchat зафіксували значне зростання: Instagram з 52% у 2015 році до 62% сьогодні, а Snapchat з 41% до 59%.
Деякі соціальні медіа, зокрема YouTube, не згадувались в опитуванні 7 років тому, але цього разу фігурували у дослідженні. Зараз відеоплатформа є рекордсменом по охопленню підліткової авдиторії: сервісом користуються 95% користувачів від 13 до 17 років, що брали участь в дослідженні. Twitch, WhatsApp і Reddit, яких також не було в опитуванні 2015 року, зараз використовують 23%, 20% і 17% відповідно.
TikTok, який почав роботу у всьому світі в 2018 році, наразі користується 67% підлітків.
За даними центру П'ю, хлопці-підлітки частіше, ніж дівчата, кажуть, що вони користуються YouTube, Twitch і Reddit, тоді як дівчата-підлітки частіше, ніж хлопчики, використовують TikTok, Instagram і Snapchat.
Дослідники також запитали підлітків про уподобання при використанні пристроїв. Смартфонами зараз користуються 95% (проти 73% у 2015 році), настільними комп’ютерами/ноутбуками – 90% (зростання з 87%), а ігровими консолями – 80% (невелике зниження з 81%).
Відсоток підлітків, які щодня користуються Інтернетом, становить 97% — проти 92% у 2015 році, а відсоток тих, хто каже, що майже постійно перебувають у мережі, зріс із лише 24% до 46%.
Нагадаємо, що Facebook змінив алгоритм, щоб бути схожим на TikTok. Також Facebook дозволить користувачам мати до п’яти профілів під різними іменами. Соцмережа стрімко втрачає лідерські позиції на ринку, тому зважилася на радикальні зміни.
Фото: Designecologist/ Рexels