Бюджетний електромобіль, який непомітно обігнав усіх іноземних конкурентів у Китаї
Бюджетний електромобіль, який непомітно обігнав усіх іноземних конкурентів у Китаї

Бюджетний електромобіль, який непомітно обігнав усіх іноземних конкурентів у Китаї

У червні електричний седан Nissan N7 обійшов конкурентів від Buick та Toyota, ставши найпопулярнішою моделлю серед іноземних брендів у Китаї. Він також виявився найуспішнішим електромобілем від некитайського виробника.Спочатку Nissan N7 критикували за схожість із китайським Xpeng P7, але покупців це не зупинило. Модель випередила Buick GL8 та Toyota Platinum 3X у напруженій боротьбі за лідерство. Інші іноземні бренди, такі як Volkswagen, Smart та BMW, значно відстали за показниками.Базова версія N7 510 Pro коштує приблизно $17 800 і оснащена акумулятором на 58 кВт·год, який забезпечує до 510 км пробігу. Топова комплектація 625 Max пропонує 73 кВт·год батарею та 625 км запасу ходу, але реальні показники можуть відрізнятися через особливості китайських тестів.Модель орієнтована на молодих сімейних покупців: 68% власників — чоловіки, 74% одружені, а 60% — молодші 35 років. Наразі N7 доступний лише в Китаї, але Nissan вивчає можливість виходу на інші ринки під іншою назвою.Цей успіх може стати для Nissan поштовхом до відродження на світовому ринку електромобілів, особливо після недавніх фінансових труднощів. Водночас конкуренти, такі як Toyota та Volkswagen, вже готують відповідь на виклик від нового лідера сегменту.

Джерело матеріала
loader
loader