/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F32%2Fda5af239c30ebfe52bc616a1b94ae323.jpg)
В "Ощадбанку" стався глобальний збій, додаток "Приват24" перестав працювати – подробиці
Клієнти державного "Ощадбанку" масово скаржаться на збої в роботі банкоматів. Не працюють також додаток та онлайн-сервіси, а з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші. Про це повідомляє "Новое время".
Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та станом на вечір 15 лютого робота сервісів відновлена.
Низка користувачів скаржаться на збій у роботі додатку "Привабанку". Він перестав працювати 15 січня близько 17:00.
При спробі зайти у додаток з'являється повідомлення "не вдалося виконати запит", повідомляє 24 канал.
Як вказали у "Приватбанку", збій стався через проблеми із сервером. Ми намагаємося додзвонитися до пресслужби, аби отримати детальніший коментар.
Водночас клієнти "Ощадбанку" масово скаржаться на збої у роботі банкоматів. Також не працюють додаток та онлайн-сервіси. Наразі з карток не можна зняти гроші або зарахувати їх.

