/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F8950abdf8e4f5948f7cacd896f09d4fe.png)
Клієнти Ощадбанку та ПриватБанку нарікають на збої у додатках – що відомо
Клієнти державних ПриватБанку та Ощадбанку повідомляють про збої в роботі сервісів, зокрема, у Приват24 та Ощад 24/7.
Зокрема, спостерігаються проблеми із запуском програми та проведенням платежів.
У ПриватБанку підтвердили, що у сервісах були тимчасові збої.
— Були тимчасові проблеми, пов’язані з перебоями зв’язку в тому ж Приват24 , але ці проблеми вже вирішені. Зараз ( станом на 18-ту годину, — Ред.) Приват24 працює у більшості клієнтів, — сказав речник ПриватБанку Олег Серга в коментарі Суспільне.
Він також розповів, що в нього немає деталізованої інформації, чи йдеться у цьому випадку про DDoS-атаку.
Користувачі іншого банку Ощадбанк нарікали, що не працюють термінали та банкомати, а з карток не можна зняти або зарахувати на них кошти.
Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та робота сервісів відновлена.
— Наразі проблем з проведенням операцій через банкомати чи термінали банку не спостерігається, — повідомляють в установі.
Водночас, у соціальних мережах клієнти пишуть, що збої в роботі онлайн-сервісів продовжуються.
Перед цим клієнтам банків розіслали фейкові сповіщення про те, що Приват і Ощад не працюватимуть 15 лютого. Кіберполіція уже розслідує інцидент. Всі SMS надсилали з номерів австрійських та польських операторів зв’язку.

