Перевезення вантажів річками України у 2021 році сягнули 20,6 млн тонн. Це на 30,3% більше у порівнянні з 2020 роком, коли було перевезено 15,8 млн. тонн вантажів.Зокрема, на Дніпрі обсяги вантажів зросли на 27,7% - з 11,2 млн. тонн у 2020 році до 14,4 млн. тонн у 2021 році. Про це повідомляє Асоціація "Річки України"."Такого стрімкого зростання вантажів вдалося досягнути виключно завдяки будівельним матеріалам. Попит на них з'явився внаслідок реалізації програми "Велике будівництво". Натомість по зерну ми бачимо зростання лише на декілька відсотків", - розповідає засновник "Річкового Форуму: вантажі, перевізники, термінали" Ігор Гошовський в коментарі Gazeta.ua.За його словами, упродовж останніх трьох років спостерігається освоєння перевізниками річки Південний Буг. Якщо у 2018 році цією річкою почала плавати компанія "Нібулон", то у минулому році зявився ще один перевізник – олію танкерами почала перевозити компанія "Грейн Трнасшипмент".В 2021 році перевезення на Південному Бузі перевезення зросли на 41,8% - до 0,7 млн. тонн.На Дунаї вантажопотік збільшився на 35,8%. Минулого року він склав 5,5 млн. тонн порівняно з 4,1 млн. тонн роком раніше. Серед основних вантажів тут - руда, зернові та металопродукція."Вперше за тривалий час обсяги вантажних перевезень на українських річках перевищили 20 млн тонн. Також отриманий результат - найвищий з 1994 року, коли вантажопотік на річках України становив 19,9 млн тонн", - заявив виконавчий директор Асоціації "Ріки України" Дмитро Козаченко.Річками України відправляється біля 10% експорту українських вантажів. Розвитку галузі заважають не вирішені проблеми фінансування річкової інфраструктури: модернізація шлюзів, тривалысть навігаційного періоду (не зумовленого погодними чинниками), підтримки глибин.