/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F7d27a053ba180287483e893b866e39f6.jpg)
Ребрендингу недостатньо: Facebook почав втрачати активних користувачів
Facebook уперше в історії почав втрачати унікальних користувачів.
Рекламодавці також почали менше користуватися послугами Meta, що знизило вартість акції корпорації на 20%.
Різка зміна на ринку знизила капіталізацію компанії Марка Цукерберга на $200 млрд доларів.
Ребрендингу Facebook на Meta недостатньо, щоб відвернути інвесторів від проблем у бізнесі.
App кількість користувачів практично не змінилася.
Найбільше сервіс втратив користувачів із Північної Америки, де за рекламу платили найбільше.
За заявою представника компанії, це перше зниження кількості користувачів історії компанії.
Так, Facebook щодня користується 1,929 млрд людей.
Щоправда, на прибутку компанії це не дуже позначилося — у 2021 дітище Цукерберга заробило майже $ 40 млрд коштом реклами.
Цукерберг оголосив про зміну назви компанії Facebook на Meta.
Зараз у планах компанії — створити метавсесвіт, в якому люди будуть знаходитися в одній віртуальній кімнаті.
Більше не потрібно буде спілкуватися за допомогою текстових повідомлень і навіть торкнутися предметів.
Meta створила найпотужніший суперкомп’ютер у світі на основі штучного інтелекту.
AI Research Super.
Cluster допоможе удосконалити технології для віртуального світу Facebook.

