/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fc977f686f5a0fee65b54335eedc3adee.jpg)
"Проходжу всі кола пекла": клієнтка "Привату" розповіла про безуспішні спроби закрити рахунок
Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП).
Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері.
"Вже 13 днів я намагаюся закрити свій рахунок ФОПа в Приваті. І просто проходжу всі кола пекла. Вже 4 рази була у відділенні й писала заяви на закриття. Щоразу мені обіцяють, що зі мною зв'яжуться для вирішення цього питання - і тиша у відповідь. Коли дзвониш в гарячу лінію - там взагалі нічого виразного сказати не можуть, щось перевіряють і дивляться, але що робити мені не говорять. Знову ж обіцяють уточнити й зателефонувати, і у відповідь - правильно, тиша. Мені навіть обіцяли зателефонувати з головного офісу з питань ФОПу - ну, звичайно, тиша у відповідь", - пише вона.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію.
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію.
Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Faaeda61889306633981cb5cb49fe74da.png)
Як повідомляв УНІАН, раніше клієнт "Приватбанку" обурився рівнем обслуговування там, заявивши, що не отримав нову картупопри сплату за її перевипуск.

