/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fdae91b0e72e52f0db09935e2d918471c.jpg)
Шахраям вдалося зламати "Приват24" на вкраденому телефоні: клієнтка втратила 62 тисячі
Черговий скандал виник з "ПриватБанком"- його клієнтка заявила, що шахраям вдалося зламати мобільний додаток "Приват24" на її вкраденому телефоні. У підсумку вона втратила чималу суму грошей.
Про це йдеться в її відгуку про банк на сайті "Мінфін".
За її словами, в чохлі з вкраденим телефоном була карта "Привату". Злодії зламали "Приват24", відкрили кредитний ліміт на 32 тисячі гривень і зняли цю суму. Дзвінок на гарячу лінію банку заблокував тільки пенсійну карту, а щодо кредитної оператор запевняв, що зламати її не вийде. Згодом, за словами клієнтки, з'ясувалося, що на карту було взятий ще один кредит і на покупки в інтернеті було витрачено 30 тисяч гривень.
"Банк нічим допомогти не може, тільки нараховує відсотки. Загалом мене обікрали на 62 тисячі", - пише обурена жінка.
Представник "Привату" у відповідь написав, що зазначені операції доступні лише при наявності доступу в мобільний додаток.
"Маючи тільки фінансовий номер, зробити вхід в аккаунт немає можливості, адже необхідно знати також пароль від аккаунта або пін-код карти (для відновлення доступу), які відомі тільки клієнту-власнику карти. Зі свого боку ми робимо все, щоб уберегти кошти клієнтів від шахраїв і підкреслюємо, що клієнт сам може не дати заволодіти своїми грошима", - відповів співробітник банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fec385a7969e0feb253e47f69f40b2527.png)
Вас також можуть зацікавити інші новини:
- "У нас в країні Радянський Союз?": клієнту "ПриватБанку" відключили послугу, назвавши дивну причину
- "Доведіть, що це ваші кошти": клієнтка "Привату" заявила про шахрайство - банк відповів дивно
- У клієнта "Привату" пропала з карти велика сума грошей - відповідь банку була агресивною
Автор: Юрій Годован

