/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F7279f835df7c6833626bbd3affea062b.jpg)
"Доведіть, що то ваші кошти": клієнтка "Привату" заявила про шахрайство - банк відповів дивно
Клієнтка "ПриватБанку" з міста Хмельницький заявила, що стала жертвою шахрайської схеми й позбулася власних коштів.
Деталі інциденту вона описала на сайті "Мінфін" у середу, 1 грудня.
За словами жінки, станом на 29 листопада вона мала на картці 29 тисяч 240 гривень з нульовим кредитним лімітом. Наступного дня, стверджує вона, "ПриватБанк" нібито "поділив" її гроші на дві частини: 5000 - кредитний ліміт і 4480 - власні кошти.
"Звідки там кредитні кошти? Як вони пояснили - ми коли хочемо, тоді й ставимо Але далі - гірше. Заявлені мої власні кошти кредитними зникають без сліду транзакції!!! Уявляєте? Ніби гумкою витерто і не доведеш!!! Як вони цинічно посміхаються - а доведіть, що то ваші кошти…", - обурено пише клієнтка "Привату".
У відповідь представник фінустанови написав, що банк постійно працює над розширенням функціоналу віддалених каналів. Натомість роз'яснення, куди могли подітися гроші, не надано.
"Інформація по рахунках, весь рух коштів — доступні у виписці в особистому кабінеті "Приват24". У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку. Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно з умовами та правилами", - відповів співробітник "ПриватБанку".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F281dd39ae8d21172594ad5c04a39bf90.png)
Вас також можуть зацікавити інші новини:
- "ПриватБанк" попередив українців про нове шахрайство під виглядом COVID-виплат
- "Знову стара пісня": клієнт "ПриватБанку" розкрив обман при видачі карток
- "ПриватБанк" звинуватили в невиконанні зобов'язань за покупки на AliExpress: деталі
Автор: Віолетта Орлова

