/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F843335802af63875140bca8051e8a3a8.jpg)
"Термінал взяв гроші й вимкнувся": клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на новий збій
Клієнтка "Приватбанку" заявила, що термінал цієї фінустанови не зарахував кошти на карту, в банку спочатку зовсім відмовилися приймати скаргу.
Про це йдеться у відгуку на сайті "Мінфін", залишеному користувачем Анастасією Божко ввечері 12 листопада. За її словами, інцидент стався з терміналом, розташованим в супермаркеті на проспекті Курбаса, 6г в Києві. Там вона поповнювала карту на 6 тисяч гривень.
"Після всовування останньої купюри, термінал згас, просто вимкнувся, а гроші на рахунок не надійшли. Відразу ж зателефонувала на 3700 і у мене прийняли заявку на повернення коштів, сказали чекати добу, сьогодні подзвонила дізнатися, а заявка відхилена, оператор зробив повторну заявку. Хотілося б дізнатися коли будуть повернуті кошти й хто нестиме відповідальність за такі збої! У мене це останні гроші й потрібні мені терміново!",- написала клієнтка.
У відповідь представник банку вибачився за доставлені незручності та повідомив, що дане питання опрацьовують профільні фахівці.
"Після перевірки інформації та розгляду ситуації ми додатково вас проінформуємо", - йдеться в коментарі співробітника "Привату".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1b55fd45dc4ae664bfe4e42636cf6bd2.png)
Відзначимо, днями інший клієнт цього ж банку розповідав, що не зміг поповнити свою карту через термінал, але гроші повернути теж поки не може.
Вас також можуть зацікавити інші новини:
- Банк залишив українського військового без офіційної зарплати: що сталося
- Приватбанк не захотів приймати у клієнта купюри з плямами: як пояснили відмову
- "Почув несхвальне улюлюкання": клієнт обурився сервісом у відділенні "Приватбанку"
Автор: Юрій Годован

