/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F750dcf336c876316b6dac4537d6018d0.jpg)
"Негласний ліміт є": клієнт "ПриватБанку" розповів про проблеми з картами
"ПриватБанк" звинуватили в приховуванні особливостей деяких операцій з картами.
Про це йдеться у відгуку одного з клієнтів фінустанови на сайті "Мінфін".
"Дуже неприємна ситуація, банк приховує що у них існує ліміт на поповнення карт. Ось такі листи я отримую, коли намагаюся вивести гроші на карту (відхилений через досягнення щомісячного ліміту на суму платежів і/або кількість транзакцій, встановленого банком Постачальника). У банку ж нахабно брешуть що вони тут ні до чого й обмежень у них не існує! Це брехня! Негласний ліміт є!",- написав клієнт.
Він також закликав користувачів, які часто користуються карткою, мати на увазі, що вони не завжди матимуть можливість поповнити її.
У відповідь представник "Привату" зазначив, що вказаних клієнтом відомостей недостатньо для ідентифікації та перевірки інформації. Тому з ним пообіцяли зв'язатися в особистих повідомленнях.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fdb00067d4b78341f3c07d15b24a7318b.png)
Скарги на "ПриватБанк"
Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.
В іншому випадку клієнт "ПриватБанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" в 69 гривень.
Ще один відвідувач Відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.
Автор: Віолетта Орлова

