![Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню](https://thumbor.my.ua/2YKqeDTMtq_kA4j4O74Bowil2Ys=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F05d6d64071940561d91aaf0d037557e9.jpg)
Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню
![Sweet.tv відкрив продаж передплат у торгових мережах та став доступний в «Інтерсіті» за 1 гривню](https://thumbor.my.ua/QyJBUF54LVQctL4DpOK7MJp4noc=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F9e7bd7dbe8e95305a1fb33f50fab0f99.jpg)
ОТТ-платформа Sweet.tv запустила локальну дистрибуцію. Відтепер продаж передплат сервісу буде відкрито в усіх національних торгових мережах: Comfy, Foxtrot, Eldorado, «Епіцентр», Rozetka, «Алло» тощо. Про це під час конференції 14 вересня повідомив директор Sweet.tv Олександр Резунов.
«Наша мета – щоб навіть у найменшому містечку України у людей була можливість зручно та легко, без зайвих зусиль отримати доступ до якісного телебачення та легального кінозалу від Sweet.tv. Ми прагнемо, щоб у кожного українського глядача була можливість підключитися до Sweet.tv, поповнити особистий рахунок і придбати смарт-приставку, щоб перетворити свій звичайний телевізор на інноваційний Smart TV», – сказав він.
Серед основних труднощів у цьому напрямку, за його словами, є нерозуміння людей, що перегляд піратського контенту несе великі збитки для виробників та економіки країни.
«Тому наша локальна дистрибуція – це крок до споживання легального контенту по всій країні», – додав Олександр.
Також сервіс запустив спільний проєкт з «Укрзалізницею». З 5 вересня доступ до контенту онлайн-кінотеатру Sweet.tv у поїздах «Інтерсіті» коштує 1 грн. Для перегляду ліцензійних фільмів можна використовувати власний гаджет, під'єднавшись до мережі безпосередньо у вагоні швидкісного поїзда Інтерсіті.
«Найближчим часом ми зробимо безкоштовний доступ до контенту Sweet.tv в Інтерсіті для всіх абонентів нашого сервісу», – сказав Олександр.
Також він позиціонує Sweet.tv як «другий за популярністю онлайн-кінотеатр серед українських глядачів». За словами Олександра, компанія розглядає можливість виходу на міжнародні ринки. Однак наразі лише прораховує економічну модель.
За оцінками Sweet.tv, аудиторія ОТТ-сервісів — 1,5 млн українців. Найбільшу перспективу для розвитку стримінгових сервісів в Україні компанія бачить у залученні 10 мільйонів домогосподарств, які ніколи не платили за ТБ.
Нагадаємо, компанія вийшла на ринок у 2017 році. На платформі представлені 260+ телеканалів, зокрема в HD та 4K. Є функція керування прямим ефіром ТБ: пауза, перемотка та запис до 7 діб. Абонентам доступний кінозал без реклами: 10 000+ фільмів без додаткових оплат, серіали та мультфільми для дітей будь-якого віку та всієї родини.
Графіка: Sweet.tv
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)