![Українські радіостанції створили новий сейлз-хаус «Об'єднана Радіогрупа»](https://thumbor.my.ua/XBl9HdXbiJmoszQg-nRG01_2uIE=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fe59f52ef63c022169bcfa4e594c63a99.jpg)
Українські радіостанції створили новий сейлз-хаус «Об'єднана Радіогрупа»
Низка українських радіостанцій створила новий сейлз-хаус «Об'єднана Радіогрупа», який вийшов на рекламний ринок з 1 вересня, повідомляє пресслужба UMH.
До нової структури увійшли увійшли 11 радіостанцій, а також їх digital-ресурси і Production Studio. Зокрема: «Радіо П’ятниця», «Радіо Шансон», «Авторадіо», «Ретро FM», Power FM, DJ FM, NRJ, «Перець FM», «Бізнес Радіо», «Джем FM», Lounge FM.
CEO «Об'єднаної Радіогрупи» стала Олена Малишева.
«Метою створення сейлз-хаусу було зібрати українські FM-радіостанції, digital-ресурси і потужну професійну Production Studio, що дозволяють задовольнити навіть найвимогливішого клієнта», – розповіла вона.
Нагадаємо, у 2020 році місцеві радіостанції Львівщини об’єднались і створили сейлз-хаус для продажу реклами «Комплекс-медіа». Його метою є не лише робота з місцевими підприємцями, а й залучення мережевих рекламодавців в ефіри районних радіостанцій.
Фото: istockphoto.com
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)