«Укрзалізниця» повідомила про запуск першого власного чат-бота у Viber та Telegram — за його допомогою можна отримати широкий набір послуг, включаючи пряму купівлю та повернення квитків.
Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку.
Окрім купівлі та повернення квитків у застосунку можна замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху, отримувати сповіщення про номер колії, прибуття поїзда та його запізнення.
У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Проєкт реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» — компанією Middleware Inc.
(США) — на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Остання вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa.
(Открывается в новом окне).