Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків
Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків

Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків

Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків - Фото 1

«Укрзалізниця» повідомила про запуск першого власного чат-бота у Viber та Telegram — за його допомогою можна отримати широкий набір послуг, включаючи пряму купівлю та повернення квитків.

Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку.

Окрім купівлі та повернення квитків у застосунку можна замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху, отримувати сповіщення про номер колії, прибуття поїзда та його запізнення.

У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Проєкт реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» — компанією Middleware Inc.

(США) — на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

Остання вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa.

(Открывается в новом окне).

Теги по теме
Украина Киев Укрзализныця Транспорт
Источник материала
loader
loader