Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку
Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку

Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку

Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку - Фото 1

Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку, про що повідомляє пресслужба.

Зміна візуального оформлення ефіру – перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ.

«Бренд СТБ змінюється.

Від винятково великих шоу ми прийшли до сімейного, емоційного і соціально активного бренду з кращими серіалами, улюбленими шоу та унікальними реаліті.

На шляху змін бренду ми стаємо ще ближче до глядача.

І в новій візуальній графіці ми апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», – коментує маркетинг-директорка СТБ Тетяна Свєтлова.

Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.

«Функціональний етап – це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проєкти, нову сітку каналу.

Наступний етап – іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу буде говорити в буквальному сенсі цього слова.

Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», – розповідає маркетинг-директорка групи Star.

Media Олена Мартинова.

В основі нового візуального оформлення СТБ глядач має бачити безперервний зв'язок контенту через айдентику каналу.

«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу.

У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану.

Наше лого – головне джерело енергії і тригер хвилі емоцій.

Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», – пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном Star.

Media Олексій Рєпік.

Теги за темою
Новини Виробництво
Джерело матеріала
loader
loader