Телеканал СТБ представив нову ефірну графіку, про що повідомляє пресслужба.
Зміна візуального оформлення ефіру – перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ.
«Бренд СТБ змінюється.
Від винятково великих шоу ми прийшли до сімейного, емоційного і соціально активного бренду з кращими серіалами, улюбленими шоу та унікальними реаліті.
На шляху змін бренду ми стаємо ще ближче до глядача.
І в новій візуальній графіці ми апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», – коментує маркетинг-директорка СТБ Тетяна Свєтлова.
Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.
«Функціональний етап – це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проєкти, нову сітку каналу.
Наступний етап – іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу буде говорити в буквальному сенсі цього слова.
Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», – розповідає маркетинг-директорка групи Star.
Media Олена Мартинова.
В основі нового візуального оформлення СТБ глядач має бачити безперервний зв'язок контенту через айдентику каналу.
«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу.
У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану.
Наше лого – головне джерело енергії і тригер хвилі емоцій.
Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», – пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном Star.
Media Олексій Рєпік.