Про «золоту еру» неігрових форматів на Kyiv Media Week розповіла Наталі Вог (Nathalie Wogue), міжнародна консультантка телевізійних мереж, студій і незалежних продюсерів, у минулому топменеджерка компаній Fremantle France, IMG Entertainment та Endemol France.
Вона звернула увагу на запуск неігрових форматів стримінговими платформами, а не лише телемережами.
Наприклад, Netflix запустив чимало реаліті та ігрових шоу («Кохання сліпе», «Випробування спокусою») й досить успішно, і тепер потребує нових талантшоу та ігрових шоу.
За словами пані Вог, стримінгові платформи мають більшу свободу, ніж телемережі, вони можуть запустити одразу 50 форматів, подивитися, чи вони спрацюють, і швидко відмовитися від неуспішних.
Вона виділила кілька трендів у розвитку неігрових форматів:.
гнучкість у строках і способах виробництва, кількості епізодів і сезонів з огляду на пандемію;.
більше інтерактивності та прямоефірності, оскільки глядачі хочуть взаємодіяти з платформами;.
більше креативності та експериментів (особливо в Азії), створення змішаних жанрів – наприклад, співи + побачення;.
геймифікація шоу, тому що родини, які збираються біля екрану, хочуть пограти;.
соцмережі як джерело розвитку контенту і появи нових форматів.
За спостереженнями пані Вог, на ринку все ще залишається попит на великі студійні пісенні шоу – вони актуальні для всіх телеканалів і платформ.
При цьому виробництво прямоефірних шоу вже не таке дороге, як раніше, відзначила експертка.
Вона згадала про те, що запуск південнокорейського шоу «Співак у масці», який приніс успіх і розробнику формату, і американській телемережі Fox, яка його придбала та створила свою адаптацію.
Нині Наталі Вог працює в США.
За її словами, американський ринок відкритий для нових ідей, продюсери шукають формати по всьому світу, а не лише розробляють оригінальні.
На запитання, яка країна зараз найбільш творча в постачанні нових ідей, пані Вог сказала, що креативність розвивається в усьому світі.
Вона окремо виділила Азію, зокрема Південну Корею.
Також згадала про появу оригінальних форматів у Франції та Східній Європі (у тому числі в Росії та Україні).