Більше інтерактивності та змішаних жанрів – тренди неігрових форматів з Kyiv Media Week
Більше інтерактивності та змішаних жанрів – тренди неігрових форматів з Kyiv Media Week

Більше інтерактивності та змішаних жанрів – тренди неігрових форматів з Kyiv Media Week

Більше інтерактивності та змішаних жанрів – тренди неігрових форматів з Kyiv Media Week - Фото 1

Про «золоту еру» неігрових форматів на Kyiv Media Week розповіла Наталі Вог (Nathalie Wogue), міжнародна консультантка телевізійних мереж, студій і незалежних продюсерів, у минулому топменеджерка компаній Fremantle France, IMG Entertainment та Endemol France.

Вона звернула увагу на запуск неігрових форматів стримінговими платформами, а не лише телемережами.

Наприклад, Netflix запустив чимало реаліті та ігрових шоу («Кохання сліпе», «Випробування спокусою») й досить успішно, і тепер потребує нових талантшоу та ігрових шоу.

За словами пані Вог, стримінгові платформи мають більшу свободу, ніж телемережі, вони можуть запустити одразу 50 форматів, подивитися, чи вони спрацюють, і швидко відмовитися від неуспішних.

Вона виділила кілька трендів у розвитку неігрових форматів:.

гнучкість у строках і способах виробництва, кількості епізодів і сезонів з огляду на пандемію;.

більше інтерактивності та прямоефірності, оскільки глядачі хочуть взаємодіяти з платформами;.

більше креативності та експериментів (особливо в Азії), створення змішаних жанрів – наприклад, співи + побачення;.

геймифікація шоу, тому що родини, які збираються біля екрану, хочуть пограти;.

соцмережі як джерело розвитку контенту і появи нових форматів.

За спостереженнями пані Вог, на ринку все ще залишається попит на великі студійні пісенні шоу – вони актуальні для всіх телеканалів і платформ.

При цьому виробництво прямоефірних шоу вже не таке дороге, як раніше, відзначила експертка.

Вона згадала про те, що запуск південнокорейського шоу «Співак у масці», який приніс успіх і розробнику формату, і американській телемережі Fox, яка його придбала та створила свою адаптацію.

Нині Наталі Вог працює в США.

За її словами, американський ринок відкритий для нових ідей, продюсери шукають формати по всьому світу, а не лише розробляють оригінальні.

На запитання, яка країна зараз найбільш творча в постачанні нових ідей, пані Вог сказала, що креативність розвивається в усьому світі.

Вона окремо виділила Азію, зокрема Південну Корею.

Також згадала про появу оригінальних форматів у Франції та Східній Європі (у тому числі в Росії та Україні).

Теги по теме
Новости Производство
Источник материала
loader
loader