Про це повідомляє пресслужба проєкту.
До участі в конкурсі допускалися відеопроєкти для телебачення, веб-платформ та кінотеатрів будь-яких жанрів та видів — серіали, документальні проєкти, телешоу, анімація, фільми, соціальна реклама, веб-серіали, крос-платформенні проєкти тощо.
Як писав «Детектор медіа», основними темами другого пітчингу стали гуманізація конфлікту, комунікація з окупованими територіями та активація молоді.
До оргкомітету надійшли 184 заявки.
За словами експертки з розвитку медаіпроєктів UCBI II Віри Костенко-Кузнєцової, 90 із поданих проєктів присвячені темі «Активація молоді», 37 – «Гуманізації конфлікту», 10 – «Комунікації з окупованими територіями».
З них у лютому 2020-го журі відібрало 33 проєкти різних жанрів.
У березні на чотириденній докторинг-майстерні за участі міжнародних експертів автори проєктів отримали поради щодо вдосконалення своїх робіт.
Далі учасники мали відкорегувати свої заявки з урахуванням отриманих рекомендацій та подати їх на фінальний відбір.
Після цього журі конкурсу вивчило всі отримані заявки та визначило серед них 17 фіналістів.
12 травня учасники фіналу презентували свої проєкти у форматі відкритого онлайн-пітчингу.
Цього року учасники мали змогу обрати тип фінансування, на яке вони претендують.
Таким чином, до категорії «Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту» пройшло чотири проєкти, а «Фінансування частини бюджету усього проєкту» отримають вісім проєктів.
Всі переможці отримають можливість фінансування від UCBI II/USAID, а також консалтинг-супровід від USAID у подальшій роботі над проєктами.
Перелік переможців має такий вигляд:.
«Будуємо Україну Разом»; Play Production; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Весілля під час розведення»; «1+1 Продакшн»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«ВИХІДНІ на Атласі»; ТОВ «Твій найкращий фестиваль»; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Всі, хто хотіли, поїхали?»; Студія виробництва відео «Real Stories Production»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Голова»; GOOD MOOD PRODUCTION; Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.
«Мама»; ТОВ «Основа Фільм»; Гуманізація конфлікту; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Морська Академія»; ТОВ «Стар Медіа»; Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.
«Радикальне рішення»; GREEN PENGUIN MEDIA; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Розбір гри»; ТОВ «КС продакшн»; Комунікація з окупованими територіями, Активація молоді; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.
«Чума»; Громадська організація «Національна асоціація медіа»; Гуманізація конфлікту, Комунікація з окупованими територіями; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
«Шалені бджолярі»; ФОП Кузьменко Ярослава Василівна; Гуманізація конфлікту; Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту.
«Я у мами стартапер»; TWO WORDS; Активація молоді; Фінансування частини бюджету усього проєкту.
Конкурс соціально вагомого контенту Pitch ua 2 організований компанією Media Resources Management (MRM) за підтримки Проєкту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Детальніше читайте тут.
За результатами переможцями стали сім проєктів:.
Секретний інгредієнт», веб-серіал / 2 серійний документальний фільм, FILM.
UA Television;.
«Вдома краще», тревел-шоу, Teen Spirit Media;.
«Громада», ситуаційна комедія, мок'юментарі, КУНИЦЯ продакшн;.
«Золотий батон», серіал, соціальна комедія, 435FILMS;.
«І будуть люди», серіал, історична драма, FILM.
UA Production;.
«Кафе «Київ», веб-серіал, комедія, сітком, Кримська Медіа Платформа;.
«Стартапери», сітком, AMfilm.