Саме так і зробили 15 тисяч нових клієнтів, для яких надійність та безпека – головні критерії у виборі своєї банківської установи.
Про це повідомили у банку.
Не дивно, що все більше українців обирають саме Укргазбанк своїм надійним фінансовим партнером.
Адже сьогодні банк пропонує одні з найпривабливіших депозитних програм, а також чимало онлайн продуктів та послуг – як-от віртуальна картка, онлайн погашення кредитів, безкоштовна доставка карток додому.
Тож, клієнтам Укргазбанку наразі зовсім не потрібно відвідувати банківські відділення, бо всі актуальні для них банківські продукти тепер доступні не виходячи з дому.
До речі, лише за тиждень від запуску банком нової віртуальної картки, її користувачами стало понад 5 тисяч українців.
Нова віртуальна картка одразу доступна у мобільному додатку "ЕКОбанк онлайн" у трьох валютах – гривні, доларах США та євро.
За бажанням клієнта вона може бути доставлена у пластиковому вигляді додому абсолютно безкоштовною.
А найпопулярнішою наразі є "ЕКОкредитка" Укргазбанку – кредитна картка із чесним пільговим періодом та лімітом у 300 тисяч гривень.
Замовити її можна також не виходячи з дому – у додатку "ЕКОбанк онлайн".
Вже за кілька хвилин після замовлення картки надійде смс-повідомлення із підтвердженим кредитним лімітом.
.
"Ми добре розуміємо наскільки важлива фінансова підтримка українців у цей непростий для країни час.
Нещодавно ми запровадили безкоштовні тарифи на зарахування коштів з валютних рахунків.
Таким чином клієнти можуть переслати в Укргазбанк кошти з іншого банку, який наразі має деякі труднощі з готівковою валютою, а потім – чи розмістити ці кошти у нас на депозиті, чи безкоштовно отримати свою валюту в касі банку – на розсуд клієнта.
Своїм зарплатним клієнтам, які, можливо, мають затримки у виплатах заробітної плати працівникам через карантин, ми повністю скасували плату за обслуговування.
І щодня таких ініціатив, а також кроків, які ми робимо назустріч клієнтам, у нас стає все більше.
Бо ми розуміємо наших клієнтів.
Постійно підтримуємо з ними зв'язок.
Намагаємося бути максимально лояльними до їх потреб, бо тільки разом зможемо гідно подолати цей непростий період нашого життя", — зазначив голова правління Кирило Шевченко.
Всі вони можуть користуватися послугами банку дистанційно – в мобільному додатку ЕКОбанк онлайн чи на сайті.
Також до послуг клієнтів цілодобовий контакт-центр та чат-боти у месенджерах – Viber, telegram та facebook.