Також група призупинила продакшн програм, чиє виробництво потребує залучення широкої кількості представників творчої групи, глядачів та учасників.
Назви програм холдинг не уточнив.
«Працівникам, які через професійну необхідність знаходяться в офісі для того, щоб забезпечити безперебійний, цілодобовий ефір, створені усі профілактичні можливості для запобігання інфікування», – йдеться в повідомленні.
Media запроваджує нові правила бізнес-етики: переведення нарад у режим відеоконференцій чи конференц-колів, обмеження кола фізично присутніх осіб на зустрічах, підтримання безумовної дистанції між співрозмовниками, регулярний освітній процес з дистанційних форм роботи.
Компанія також вдячна працівникам, які ініціювали підвезення колег по компанії на роботу та з роботи.
Раніше, на початку карантину, Star.
Media змінила технологічний цикл виробництва студійних програм за участю глядачів, відмовившись від їх залучення в усіх програмах, де це можливо, або ж кардинально скорочуючи їх кількість відповідно до постанов і розпоряджень уповноважених органів.
Протягом трьох найближчих тижнів буде обмежено навчальний процес і масові заходи.
Через карантин українські національні телеканали запровадили низку заходів для запобігання поширенню коронавірусу.
Згодом вирішили закрити в містах усі заклади, крім продуктових магазинів та аптек.
17 березня припинили рух метрополітену у Києві, Харкові та Дніпрі.
Міжміське автобусне й залізничне сполучення з 18 березня призупинили.
З 23 березня в Києві обмежили користування громадським транспортом через загрозу поширення коронавірусу COVID-19.
Транспортом зможуть користуватися лише окремі категорії працівників, серед яких – журналісти.