Засновники бренду Kochut розповів, як зробити бізнес привабливим для іноземців та з чого починати перші кроки на міжнародній арені.
Як все почалося.
За словами Ігоря, брати почали працювати в татовій майстерні, на його робочому місці, йдеться у програмі "Теорія великого виклику".
"Ювелірна справа почалася з того, що ми зробили кольчугу, але тато нам сказав, що таку роботу потрібно робити зі срібла.
Ми це врахували і так зробили перші свої ювелірні вироби з міді, срібла та латуні", – сказав Роман.
Один з братів додав, що хлопці ще з дитинства робили каблучки з міді, нарізали заготовки з мідної труби.
"Це не була ювелірка – це був просто інтерес зробити щось своїми руками", – сказав Ігор.
Брати Кочути / Фото MC.
"Насправді, я не знаю як ми навчились цього.
Коли є бажання та ентузіазм, то ніяких складностей не відчувається, це навіть насолода.
Освіта у нас всіх інженерно-механічна, а тут ми обробляємо дорогоцінний метал", – запевнив Юрій.
Він вважає, що їхня особливість – це оригінальний дизайн прикрас.
Ідея дизайну з'явилась не одразу, хлопці шукали її протягом двох років.
Як брати потрапили на міжнародний ринок.
Сталося це у 2017 році.
На той час у них вже була своя ювелірна майстерня, близько 20 співробітників та шоурум в Ужгороді, пише видання MC.
"Віденська підприємиця Ека Шабадах прислала нам лист на електронну пошту з пропозицією співпраці.
Вона мала досвід в офлайн-продажах і планувала відкрити ювелірний магазин, тому шукала бренди з різних країн", – каже Юрій.
Так, результатом співпраці став монобрендовий ювелірний бутік їхньої продукції під назвою Kochut & Eka jewellery в історичному центрі Відня на площі Штефана.
Цікаво, що для вітрин брати спеціально привезли з України підставки з антикварного дерева, рельєфний дуб та камінь.
Натомість чоловічу колекцію розташували на іржавому металі.
Як виглядають прикраси братів Кочутів: фото.
Але, як наголосив Юрій, без просування в соцмережах і сайту продажі йшли повільно.
Тому вони створили сторінки в соцмережах і допомагали з розкруткою.
Після цього з’явився постійний потік клієнтів.
Зараз віденський шоурум має близько 20 продажів на місяць, причому, вироби купують не тільки австрійці, а й німці та швейцарці.
Після Відня бренд Kochut створив представництва у Казахстані, Чехії та Англії.
Щомісяця їм приходить, в середньому, одна пропозиція партнерства від іноземних підприємців та одна – від українських.
Натомість в Україні наші шоуруми знаходяться в Ужгороді та Києві.
Як зробити бізнес привабливим для іноземних клієнтів: поради.
"Зазвичай продавці франшиз обіцяють, що їх партнери швидко отримають захмарні прибутки.
Ми таких обіцянок не даємо.
Натомість пропонуємо перспективи та реально крутий бренд з винятковими виробами", – запевнив Юрій.
Ціни на їхні вироби в австрійському шоурумі приблизно в 2,5-3 рази дорожче, ніж в українських.
Оскільки частина різниці йде на доставку та розмитнення прикрас, оренду приміщення, податки та інші витрати.
Брати запевняють, що повинен бути унікальний і якісний товар.
Адже доводиться конкурувати з відомими світовими брендами, мас-маркетом та ювелірами, які працюють на цьому ринку в третьому поколінні.
"Нас не надихають маленькі цілі.
Ми мріємо, щоб наші прикраси продавались по всьому світу, і впевнені, що досягнемо цього.
Щороку наше виробництво зростає на 20-25%.
Ми хочемо ділитися із світом красою, яка має свою історію.
Це історія про любов до своєї справи та до своєї країни", – підсумував співзасновник бренду.
Як бренд Kochut виробляє ювелірні прикраси: відео.