10 лютого, 2020, 11:33.
.
У 2019 році більшість скарг українців на банки та фінансові компанії стосувалися оманливої реклами кредитів та депозитів.
Про це з повідомила пресслужбі Нацбанку.
Там зазначають, що такі явища порушують права споживачів фінансових послуг.
“Серед скарг: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем та інші порушення”, - зазначили у Нацбанку.
Загалом у 2019 році українці подали майже 17 тисяч скарг на банки на інші фінансові установи - це на 3,7 тисячі скарг більше, ніж у 2018 році.
У Нацбанку нагадують, що відповідно до нового закону про захист прав споживачів фінансових послуг скарга громадян розглядає спеціальний підрозділ НБУ - Управління захисту прав споживачів фінпослуг.