
Оманлива реклама та нечесні кредити: у Нацбанку розповіли, на що українці скаржаться найчастіше
10 лютого, 2020, 11:33.
.
У 2019 році більшість скарг українців на банки та фінансові компанії стосувалися оманливої реклами кредитів та депозитів.
Про це з повідомила пресслужбі Нацбанку.
Там зазначають, що такі явища порушують права споживачів фінансових послуг.
“Серед скарг: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем та інші порушення”, - зазначили у Нацбанку.
Загалом у 2019 році українці подали майже 17 тисяч скарг на банки на інші фінансові установи - це на 3,7 тисячі скарг більше, ніж у 2018 році.
У Нацбанку нагадують, що відповідно до нового закону про захист прав споживачів фінансових послуг скарга громадян розглядає спеціальний підрозділ НБУ - Управління захисту прав споживачів фінпослуг.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff2c05450dc35863e3419a98f6b9a7119.jpg)
Стало відомо, скільки компаній в Україні виробляють дрони
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fbbe236806dc68acf8b115ceff06c52fc.jpg)
На скільки зросте ціна на хліб: експерт зробив неочікуваний прогноз
McDonald's повернеться на ринок Росії? Офіційна відповідь компанії
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7c2ccab95a73fd6ac9f42a42df034a4d.jpg)
Оплата проїзду банківською картою подорожчає: влада оновлює тарифи

Чи дійсні 100 доларів 1996 року

Чи мають люди з інвалідністю 3 групи платити земельний податок
