
Розробники обіцяють стабільну продуктивність у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Залишилося менше ніж місяць до запуску довгоочікуваної S.
2: Heart of Chornobyl.
Попри всі труднощі та війну, через що основний офіс переїхав до Праги, команда розробників перебуває на фінішній прямій.
Нещодавно багато англомовних ігрових видань поділилися прев'ю, в яких активно нахвалюють проєкт.
Тепер з'явилося ще одне інтерв'ю для Radio Times Gaming, де серед іншого було розкрито питання оптимізації.
Технічний продюсер Євген Кулик підтвердив, що в основі гри рушій Unreal Engine 5.1.
Але розробники називають його 5.1 GSC через безліч правок.
Команді GSC Game World довелося багато чого переписати й адаптувати, змінити низку інструментів базової версії рушія, щоб він краще підходив під завдання розробників.
Команда добре попрацювала над оптимізацією.
Внесено багато виправлень у потоки рендерингу, в оптимізацію CPU і використання оперативної пам'яті.
Основною метою команди було бажання представити гру зі стабільною продуктивністю протягом усього ігрового часу.
Гра S.
2: Heart of Chornobyl має вийти 20 листопада поточного року на PC та Xbox Series S/X, також з першого дня вона буде доступною в сервісі Game Pass.

Елтон Джон засудив уряд Великої Британії за плани навчати ШІ на музиці та творчому контенті

Трамп каже, що Тейлор Свіфт "більше не гаряча" після його заяви, що ненавидить її

Яким вийшов український павільйон на Венеційській архітектурній бієнале: розповідають куратори

Померла українська мовознавиця Марія Плющ

Найкрасивіші пари на Met Gala 2025 року. Топ-5

FUTURESPECTIVE 2025: що потрібно знати про фотохудожницю Аліну Прісіч
