Розробники обіцяють стабільну продуктивність у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Розробники обіцяють стабільну продуктивність у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Розробники обіцяють стабільну продуктивність у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Залишилося менше ніж місяць до запуску довгоочікуваної S.

2: Heart of Chornobyl.

Попри всі труднощі та війну, через що основний офіс переїхав до Праги, команда розробників перебуває на фінішній прямій.

Нещодавно багато англомовних ігрових видань поділилися прев'ю, в яких активно нахвалюють проєкт.

Тепер з'явилося ще одне інтерв'ю для Radio Times Gaming, де серед іншого було розкрито питання оптимізації.

Технічний продюсер Євген Кулик підтвердив, що в основі гри рушій Unreal Engine 5.1.

Але розробники називають його 5.1 GSC через безліч правок.

Команді GSC Game World довелося багато чого переписати й адаптувати, змінити низку інструментів базової версії рушія, щоб він краще підходив під завдання розробників.

Команда добре попрацювала над оптимізацією.

Внесено багато виправлень у потоки рендерингу, в оптимізацію CPU і використання оперативної пам'яті.

Основною метою команди було бажання представити гру зі стабільною продуктивністю протягом усього ігрового часу.

Гра S.

2: Heart of Chornobyl має вийти 20 листопада поточного року на PC та Xbox Series S/X, також з першого дня вона буде доступною в сервісі Game Pass.

Источник материала
loader