«Читомо» створює Дорадчу раду для інституційного співфінансування медіа
На тлі скорочення грантових програм з боку США та ЄС українське медіа про книжки «Читомо» оголосило про запуск Дорадчої ради. Ініціатива покликана залучити підприємців і благодійників до підтримки діяльності видання, зокрема — фінансово, експертно й стратегічно. Про це йдеться у повідомленні на сайті медіа.
У раду планують залучити до 20 представників бізнесу, які щомісяця вноситимуть щонайменше $500.
Вони матимуть можливість:
- брати участь у стратегічних рішеннях (без втручання у редакційну політику),
- пропонувати теми до висвітлення,
- замовляти аналітику й мінідослідження,
- відвідувати закриті й відкриті заходи, присвячені підтримці книжкового ринку.
Головна редакторка Оксана Хмельовська наголосила, що ця модель — приклад партнерства креативного бізнесу з незалежними медіа в умовах війни:
«Те, що креативні бізнеси допомагають медіа під час війни – це безпрецедентна ситуація в світі і приклад турботи про критичне мислення, освіченість своїх співгромадян».
До складу Дорадчої ради вже увійшли:
- Книгарня Readeat
- Видавництво Старого Лева
- Школа письма Litosvita
- Літературний фестиваль «Фронтера»
- Видавництва «Лабораторія»
- Ukraїner
- Komubook
- «Ранок»
Повідомляється, що «Читомо» не співпрацює з бізнесами, цінності яких не збігаються з позицією редакції.
Щоб приєднатися до Дорадчої ради, потрібно надіслати листа на chytomo@gmail.com з темою: «Долучитися до Дорадчої ради».
«Детектор медіа» звернувся по коментар до головної редакторки Оксани Хмельовської.
- Читайте також: Оксана Хмельовська: Перевага «Читомо» у тому, що у часи нервових потрясінь ми дбаємо про спокій наших читачів
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

