Китайці розкуповують цей електромобіль за $15 тисяч швидше, ніж Toyota встигає його виробляти
Китайці розкуповують цей електромобіль за $15 тисяч швидше, ніж Toyota встигає його виробляти

Китайці розкуповують цей електромобіль за $15 тисяч швидше, ніж Toyota встигає його виробляти

Електрокросовер Toyota bZ3X, розроблений спільно з китайською компанією GAC, демонструє вражаючі результати продажів у Китаї. З моменту старту продажів у березні було доставлено понад 20 000 автомобілів, а кількість замовлень перевищила 30 000. Цей успіх суттєво виділяється на тлі загального спаду продажів інших глобальних брендів, таких як Volkswagen або Mercedes.Однією з ключових причин популярності bZ3X стала його доступна ціна. Базовий варіант SUV коштує всього 109 800 юанів (приблизно 15 000 доларів), що значно дешевше за інші моделі Toyota на китайському ринку. Наприклад, вартість Camry починається від 171 800 юанів. Навіть топова комплектація 610 Max з більшою потужністю і запасом ходу 610 км обходиться покупцям у 159 800 юанів.Базовий варіант bZ3X оснащений акумулятором ємністю 50 кВт·год, який забезпечує до 430 км пробігу за місцевим циклом вимірювання. Проте реальний запас ходу, ймовірно, становить близько 320 км. Пропонуються й більш дорогі версії з покращеними характеристиками:Крім bZ3X, успішно продаються й інші моделі спільного підприємства GAC Toyota. За перше півріччя 2025 року було реалізовано 364 218 автомобілів, що на 5,6% більше, ніж торік. Camry показав зростання продажів на 66% у червні, а мінівен Saina – на 16% за півріччя.Ці результати свідчать про те, що навіть у умовах жорсткої конкуренції з китайськими виробниками традиційні автовиробники можуть знаходити ефективні стратегії. Комбінація доступної ціни, локального виробництва та адаптації до місцевих уподобань дозволяє Toyota зберігати свої позиції на одному з найдинамічніших ринків світу. Особливо вражає те, що компанії вдається підтримувати зростання на тлі загального спаду інших міжнародних брендів у Китаї.

Источник материала
loader
loader