Найрідкісніший електричний хетчбек від VW коштує дорожче, ніж Golf R
Найрідкісніший електричний хетчбек від VW коштує дорожче, ніж Golf R

Найрідкісніший електричний хетчбек від VW коштує дорожче, ніж Golf R

Електромобілі Volkswagen отримують ретро-штрихи. Незважаючи на те, що бренд планує використовувати назву GTI для своїх майбутніх спортивних електромобілів, вони випустили особливу версію з короткоживучим індексом GTX. Ця модель, що носить назву Fire+Ice, стала проміжним етапом перед переходом на нову номенклатуру.Серійна версія дещо відрізняється від концепту – замість блискучого покриття використано металевий фіолетовий колір Ultra Violet. Однак збереглися унікальні деталі: спеціальний логотип на спойлері, прозорі матові наклейки на стійках, червона смуга на даху та відповідні написи на бортах. Колісні диски Locarno діаметром 20 дюймів отримали анодовані акценти в тон кузова.Салон виконаний у двотонній гамі: червоний колір з боку водія та синій – з боку пасажира. Дизайнери зберегли декоративні блискавки на сидіннях як відсилання до концепту. Серед інших особливостей – контрастна строчка та спеціальна підсвітка.Технічні характеристики залишилися незмінними: на вибір пропонуються два варіанти електродвигуна потужністю 282 або 322 к.с. Більш потужна версія розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди. Батарея ємністю 79 кВт·год забезпечує запас ходу до 591 км за стандартом WLTP.Нова модель вшановує пам’ять про Golf Fire and Ice 1990 року, створеного у співпраці з дизайнером Віллі Богнером. Тоді було продано 16 700 авто, що перевищило заплановані 10 000. Сучасна версія виготовлятиметься обмеженою серією – лише 1 990 екземплярів, що робить її рідкісною навіть у порівнянні з оригіналом.Цінова політика підкреслює ексклюзивність моделі: у Німеччині ID.3 GTX Fire+Ice коштує на 8 795 євро більше за стандартну GTX-версію. Для порівняння, бензиновий Golf GTI Clubsport оцінюється в 49 280 євро, а Golf R – 55 000 євро. Таким чином, електрична новинка стає найдорожчою версією ID.3 в лінійці.

Источник материала
loader
loader