/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fcb0dfb491479730edba6f0a943a93651.jpg)
Гібридні авто — це проміжний етап до електромобілів, виробники шукають ідеальне співвідношення ціни та запасу ходу
Гібридні автомобілі з можливістю підзарядки (PHEV) поєднують переваги звичайних двигунів внутрішнього згоряння та електромобілів. Однак деякі виробники почали збільшувати їхні батареї, щоб забезпечити більшу відстань на електриці — до 200 км. Тойота та Hyundai не бачать сенсу в такому підході.З 1 січня 2025 року нові правила ЄС знижують рівень викидів CO2 для PHEV з більшими батареями. Наприклад, Lynk & Co вже використовує це, пропонуючи модель з запасом ходу 200 км. Але, як зазначає представник Toyota, Andrea Carlucci:Hyundai також вважає, що надмірне ускладнення PHEV призводить до зростання вартості. Їхній поточний гібридний Tucson має запас ходу лише 55 км. Керівник Hyundai Europe Xavier Martinet заявив:Очікується, що до 2028 року правила ЄС знову зміняться, що зробить PHEV менш привабливими для виробників. Обидві компанії наголошують, що подальше збільшення батарей у гібридах не є ефективним рішенням у довгостроковій перспективі.

