Новий компактний кросовер від Smart не потрапить до США, і це помилка
Новий компактний кросовер від Smart не потрапить до США, і це помилка

Новий компактний кросовер від Smart не потрапить до США, і це помилка

Smart представив свій кросовер #5 в Європі після того, як він був показаний в Китаї минулого року. Цей електромобіль розміру Tesla Model Y має батарею на 100 кВт⋅год та діапазон до 366 миль. Компанія не планує розширювати асортимент своїх електромобілів #1, #3 та #5 у Північну Америку.Іноді найрозумніші продукти не є найбільш радикальними. Вони ті, що взяли наявну ідею й поліпшили, як цей новий кросовер, який цього тижня дебютував в Європі, сім місяців після запуску в Китаї.Третій і найбільший з нових кросоверів, #5 не такий кмітливий, як оригінальний ForTwo, який вмістив місце для двох пасажирів в надзвичайно маленькому пакеті. Проте вибір конкурувати з Tesla Model Y, який залишається найпопулярнішим електромобілем в Європі та Америці навіть після сповільнення продажів, це точно розумне рішення.На довжину 4,695 мм та колісну базу 2,900 мм #5 є практично такого ж розміру, як оновлена модель. Проте він виглядає набагато красивіше, з виразною передньою частиною та достатньою округленістю на кутах, щоб дати квадратній силует дружній настрій. Дизайнерські деталі включають кришки коліс у стилі Rolls Royce, безрамкове скло дверей та, на модифікації Summit Edition, електричне кріплення для прицепа, багажник на даху та бічну сходинку.Під капотом у #5 лежить архітектура PMA2+ від китайського Geely, який в даний час спільно володіє Smart разом з Mercedes, і також використовується в інших продуктах Geely, таких як Zeekr 7X. Це робить #5 відмінним від менших братів, які покладаються на меншу платформу SEA та обходяться електрикою 400 вольт, тоді як у #5 є технологія 800 вольт для швидшого заряджання.Базові версії #5 Pro отримують батарею LFP на 76 кВт⋅год, але дорожчі версії Pro+ та вище оновлюються до вражаючої батареї на 100 кВт⋅год. Smart не вказує, на яку відстань зможе подорожувати цей автомобіль з одним зарядом, але ймовірно це менше 300 миль (483 км), оскільки велика батарея потребує заряду після 366 WLTP миль (589 км).Підключений до достатньо швидкого зарядного пристрою, він заповниться від 10 до 80 відсотків за 18 хвилин і, як у електромобілях Hyundai-Kia, у #5 є роз’єм для живлення, щоб ви могли якнайкраще використовувати поїздки на свіже повітря.Smart не розкрив всі технічні характеристики, хоча вони стверджують, що дорожчі моделі Pulse та Summit Edition з двома моторами можуть розганятися від 0 до 62 миль за годину за 4.9 секунди. Ми дізналися від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю минулого року, що версії з повним приводом поєднують передній електромотор потужністю 221 к.с. (165 кВт / 224 к. с.) з заднім мотором потужністю 358 к.с. (267 кВт / 363 к.с.) або 416 к.с. (310 кВт / 422 к. с.).Той же документ розкрив, що дешевші моделі #5 з одним мотором та заднім приводом мають потужність 335 к.с. (250 кВт / 340 к.с.) або 358 к.с. (267 кВт / 363 к.с.), проте не зовсім зрозуміло, чи обидві ці досить схожі опції потужності будуть пропонуватися в Європі. Але, схоже, можна отримати одномоторну ​​систему з батареєю на 100 кВт⋅год, і ми припускаємо, що це та, яка забезпечить діапазон у 366 миль.Відкривши дверцята, салон виглядає набагато привітніше та менш суворо, ніж в середині Tesla Model Y. Smart хвалиться обігріваними задніми сидіннями, електричною шторкою, світлодіодним освітленням у стилі літака, амбісвітлом 256 кольорів, 20-динаміками від Sennheiser та головним дисплеєм з підвищеною реальністю на 25,6 дюйма.Ви також отримуєте трьохсекційну панель приладів з 10,25-дюймовим цифровим центральним блоком та двома 13-дюймовими сенсорними OLED-дисплеями, які володіють відеострімінгом і геймінгом за допомогою Unreal 3D engine. Проте це не лише про гаджети. Сидіння #5 можуть бути налаштовані, щоб ви та ваші пасажири могли швидко відпочити під час зупинки на зарядку, і є зручний передній багажник об’ємом 72 літри (2,54 кубічних фута), щоб покласти все, що не поміщається у багажник, який менший за Model Y. Tesla також пропонує невеликий третій ряд сидінь, але цього немає у #5.Коли ж він почне продаватися? Хоча #5 з’явився на світ рік тому, європейці зможуть зробити замовлення лише у четвертому кварталі 2025 року, очікується, що ціни будуть оголошені ближче до цього часу. Але він принаймні йде. Ми не можемо не думати, що цей масивний кросовер впорався би в США, але Smart не має планів привезти його або бренд в Америку, і жорсткі мита на імпорт Трампа означають, що ця позиція малоймовірна зміниться в найближчий час.

Источник материала
loader
loader