Вимагання коштів у пацієнта: у Вінницькому кардіоцентрі проводять перевірку
Вимагання коштів у пацієнта: у Вінницькому кардіоцентрі проводять перевірку

Вимагання коштів у пацієнта: у Вінницькому кардіоцентрі проводять перевірку

Міністерство охорони здоровʼя, Національна служба здоров’я разом з правоохоронцями проводять перевірку факту вимагання коштів у пацієнта у Вінницькому кардіоцентрі.

Про це МОЗ повідомило у Фейсбуці, передає Укрінформ.

"Вчора у соцмережах з’явився допис про вимагання у пацієнта у Вінницькому кардіоцентрі коштів для проведення лікування та оперативного втручання. Крім того, за інформацією, викладеною в дописі, родичі пацієнта отримали перелік ліків, які потрібно докупити власним коштом. Міністерство охорони здоров’яневідкладно створило комісію та спільно з НСЗУ і правоохоронцями представники цієї групи проводять перевірку за наведеними даними", - йдеться у повідомленні.

Якщо інформація, викладена в дописі, підтвердиться, то МОЗ звернеться до власника медзакладу – Вінницької міської ради – із вимогою прийняти кадрові рішення щодо його керівництва, а відповіді матеріали будуть передані правоохоронцям.

У міністерстві наголосили на незмінності позиції: медзаклади, законтрактовані Національною службою здоров’я у межах програми медичних гарантій, повинні надавати пацієнтам ліки й медичні послуги, необхідні під час лікування, безоплатно. Вимагати від пацієнтів самостійно купувати медикаменти чи оплачувати медичні втручання, які мають надаватися безоплатно, – незаконно і неприпустимо.

В МОЗ нагадали, що у разі, якщо з пацієнта вимагають кошти, необхідно зателефонувати на гарячу лінію НСЗУ 16-77 або Міністерства охорони здоров’я: 0 800 505 201.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство охорони здоровʼя зʼясовуватиме причини диспропорції витрат лікарень одного рівня на ліки для одного пацієнта.

Фото ілюстративне

Теги по теме
Министерство здравоохранения Винница
Источник материала
loader
loader