![Ставки фрахту на перевезення зерна з України переважно стабільні](https://thumbor.my.ua/fhtAlpY0f6R-bFkKham7p9jCIf0=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F169088c0f28965cac90106d82d9a377b.jpg)
Ставки фрахту на перевезення зерна з України переважно стабільні
Значних змін на початку лютого на чорноморському ринку перевезень не спостерігалося. Нові замовлення на трнаспортування зернових вантажів залишалися обмеженими, тоді як вибір тоннажу був широким у всіх сегментах.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Він зазначив, що цього тижня ставки на хендісайзи та коастери майже не змінилися порівняно з раніше досягнутими показниками, оскільки судновласники рішуче чинять опір подальшому зниженню ставок, з огляду на вже вкрай низькі показники добового заробітку (TCE).
Сегмент панамакс залишається під сильним тиском «ведмежих» настроїв через відсутність твердих запитів на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, поточні ставки фрахту на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються у 31-32 $/т.
Ставки на хендісайзи для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишилися стабільним на рівні 15-16 $/т.
У сегменті коастерів ставки фрахту залишалися переважно стабільними на всіх напрямках із незначними коливаннями. Вартість перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросла на 1 $/т порівняно з минулим тижнем — до 26-28 $/т.
Баржовий ринок продовжує страждати від гострого дефіциту вантажів з українських дунайських портів. Спотові перевезення 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9 €/т.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)