На допомогу у пошуку роботи безробітним на українському ринку праці планують залучати інструменти штучного інтелекту. Це — одна з дев’яти ключових рекомендацій Інституту глобальних змін Тоні Блера, який провів дослідження ринку праці в Україні та підготував стратегію розвитку людського капіталу в Україні. Про це повідомила пресслужба Міністерства економіки.
«Ми залучаємо всесвітньо відомі інституції з багатим міжнародним досвідом, аби впроваджувати найбільш ефективні політики посилення ринку праці. Інститут Тоні Блера презентував дев’ять напрямків, які можуть сприяти збільшенню зайнятості та економічної активності населення як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі», — розповіла заступниця міністра економіки України Тетяна Бережна.
Наразі Мінекономіки зосередилося на трьох основних напрямках:
- впровадження технологій на ринку праці, залучення ШІ до процесів пошуку вакансій та кадрів;
- подолання перешкод для працевлаштування жінок;
- перенавчання та опанування нових професій.
За даними дослідженням Інституту Тоні Блера, наразі 37% безробітних людей в Україні готові змінити професію чи пройти перенавчання. За минулий рік Міністерство економіки України спільно з Державною службою зайнятості та донорами реалізувало низку програм перенавчання для українців. Близько 100 тисяч людей опанували нові професії чи підвищили кваліфікації.
Нагадаємо, у листопаді 2024 року Державна служба зайнятості представила мобільний застосунок, орієнтований на потреби пошукачів роботи.
Після авторизації з використанням кваліфікованого електронного підпису, Bank ID, «Дія.Підпис», а також у гостьовому режимі користувач переходить на єдиний портал вакансій, де може переглядати доступні пропозиції.
У застосунку також передбачена можливість подати заявку на ваучер для проходження спеціалізованого навчання або пройти онлайн-курс від Державної служби зайнятості.
Фото: Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.