![Китай, Киргизстан та Узбекистан почали будувати залізницю в обхід Росії](https://thumbor.my.ua/VEbVH2bxeI5XGdDwTwqos5b0CTY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff423c41bbd406dc227516af01bb1b7bd.jpg)
Китай, Киргизстан та Узбекистан почали будувати залізницю в обхід Росії
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на киргизьке видання Tazabek.
“Новий залізничний коридор Китай-Киргизстан-Узбекистан стане гілкою “південного мосту” Євразійського континенту і відкриє доступ до ринків Західної Азії та Близького Сходу”, - заявив президент Киргизстану Садир Жапаров.
За його словами, новий маршрут дозволить доставляти вантажі з Китаю до Киргизстану та Центральної Азії, а звідти — до Туреччини і далі до Євросоюзу.
“Проєкт служитиме зміцненню регіональних зв'язків та диверсифікації транспортних маршрутів, що дозволить збільшити конкурентоспроможність регіону як транспортного транзитного хабу”, - наголосив Жапаров.
Ця залізниця проходитиме від Кашгара в Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі Китаю через Торугарт, Макмал та Джалал-Абад у Киргизстані до Андіжану в Узбекистані. Планується, що далі вона буде з'єднана з іншими країнами Центральної Азії, звідки вантажі прямуватимуть у Каспійське море, Туреччину та до Європи.
Як повідомляв Укрінформ, вартість реалізації проєкту складає 4,7 млрд доларів. Інвестиційну угоду між урядом Киргизстану та залізничною компанією «Китай-Киргизстан-Узбекистан» було підписано в Бішкеку 20 грудня. У цьому спільному підприємстві Пекін має 51%, а Бішкек та Ташкент – по 24,5%.
Завдяки прокладанню залізничного маршруту «Кашгар – Торугарт – Макмал – Джалал-Абад – Андіжан» термін доставки товару кінцевому споживачеві в Європі скоротиться на сім днів. Очікується, що річний обсяг вантажних перевезень цією залізницею складе 15 млн тонн.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)