Viber склав добірку з 14 чатботів для користувачів на щодень
Viber склав добірку з 14 чатботів для користувачів на щодень

Viber склав добірку з 14 чатботів для користувачів на щодень

Від державних послуг і придбання квитків до пошуку роботи та сплати комунальних послуг.

Команда Rakuten Viber склала добірку ботів у месенджері, що допомагають вирішувати щоденні завдання.

«Як оформити документи, де купити ліки по знижці, які є вакансії на ринку, коли приїде мій потяг або довгоочікувана посилка — усім знайома рутина, чи не так? Ці питання можна розвʼязати за допомогою чатботів», — зазначено у повідомленні.

У переліку:

  • Дія — Державні послуги онлайн. Чатбот працює як онлайн-служба підтримки. За кілька кліків користувачі отримують відповіді на питання про цифрові документи, послуги, авторизацію на порталі тощо.
  • Doctor Online. Чатбот допоможе отримати консультацію лікаря через завантаження застосунку, а також замовити ліки.
  • «Спитай Гриця». Чатбот підказує користувачам, які медичні препарати підпадають під державну програму «Доступні ліки», де їх можна придбати, як організувати домашню аптечку та багато іншого.
  • «Аптека 9-1-1». Чатбот від мережі аптек дозволяє замовити ліки, отримати консультацію лікаря чи електронний рецепт, а також – провести первинну безплатну діагностику стану шкіри за фото з допомогою ШІ.
  • «Безоплатна правнича допомога» — чатбот для отримання безоплатної правничої допомоги чи інформації, а також консультації з правничих питань.
  • «Юридичний порадник для ВПО» буде корисним для внутрішньо переміщених осіб, мешканців тимчасово окупованих територій і тих, де велися або ведуться бойові дії. Чатбот допоможе з оформленням, обміном та відновленням документів, проконсультує з житлових, пенсійних, трудових питань, соціальних виплат тощо.
  • «Опендатабот»: відправте код компанії, ПІБ людини або ІПН чатботу, і він знайде усю інформацію, яка є в державних реєстрах. Наприклад, можна перевірити штрафи за порушення ПДР, штрафи від ТЦК, дані про ФОП тощо.
  • «Кредитна історія УБКІ». В цьому боті можна перевірити свою кредитну історію, підібрати кредитну програму, скористатися сервісами захисту від шахрайства та іншими послугами, повʼязаними з кредитуванням.
  • Чатбот сервісу «Комуналка» дозволяє оплачувати комунальні рахунки через підключення до особистого кабінету, не виходячи з месенджера. 
  • Чатботи найбільших поштових операторів Нова Пошта та Укрпошта допоможуть відстежити та сплатити посилку, знайти найближче відділення чи відповіді тощо.
  • Чатботи work.ua та rabota.ua спрощують пошук вакансій за обраними напрямами.
  • Укрзалізниця. Чатбот дозволяє спланувати свою подорож: придбати чи повернути квитки, дізнатися розклад руху, інформацію про прибуття або запізнення потягу тощо.

Фото: умовне / Rakuten Viber 

 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети
Источник материала
loader
loader